Underbar dag!


Sleeeeping prince....!


Ella ville sitta med en stund innan hon kom till ro. ( Tänderna har inte spruckit igenom ännu och då och då gör de väldigt ont, så hon behöver gnaga på någonting)  Hon är väldigt social och hennes Mormor säger att då barn vill vara så med och vill upp och sitta tidigt betyder det att de önskar fler syskon. Haha jag skrattade högt åt den kan jag lova!
(Min migrän kan iaf förklaras med att min kropp startat igång igen efter gravidteten. Ni tjejer förstår, migrän sen kall och varm = feberskänslor. Ingen sjukdom bara kroppens engångimånadenajajaj.
)

Då barnen sov drack jag och Mamma lattes i solen och njöt lugnet då Ella somnade efter lite mat och prat. E somnade på soffan. Jag tror han är världsmästare på att samla sömn då han kan den mannen ;)


Hon trivs i sin fina Bouncer!


Skål! Latten är det som håller mig vaken dagtid.

Mobilfoto på Mor och Dotter.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina ni är allihopa! Kram!

2009-05-21 @ 17:41:19
Postat av: Carro

Du är så söt när du ler så tänderna syns, som på bilden längst ner!

2009-05-21 @ 17:45:56
Postat av: Annelie

Vår son håller också på att få tänder, vår BVC-sköterska berättade att i norge finns det som tandborstar för bebisar man sätter på sitt finger (som en fingerborg med borstar) och lätt kan borsta bebisens tänder, använder ni sån? tyckte det lät lite smart!

Kram!

2009-05-21 @ 18:03:19
Postat av: Sofia S

Hej söt!

Förstår att du njuter till fullo av Sverigebesöken och tycker du gjorde helt rätt som beställde catering, så slipper du det stressmomentet. Men oavsett hur trött o sliten du känner dig så är du grymt vacker! Det strålar om dig! :-)

Stor kram o lycka till på dopet på lördag! Krama Ella o Elian så mkt också!

2009-05-21 @ 18:47:42
Postat av: Nilla

Underbart för er att ha mormor på besök. Måtte då säga att du är allt bra lik din mamma :), tydligt ser vi att din skönhet inte kommer avta med åren.

Kram

2009-05-21 @ 19:17:18
Postat av: Carina

Så herlige bilder! Likte spesielt godt bildet av den sovende Elian. Godt eksempel på at et bilde sier mer enn tusen ord! :) Du har veldig vakre barn!



Hvor har du forresten kjøpt den leken som henger på Ella's Bouncer?



Ha en strålende kveld!

2009-05-21 @ 19:30:02
URL: http://www.thekarlsens.blogspot.com
Postat av: Starmama ♥ ( & sjuksköterskestudent )

Underbara bilder! Jag tror att din mamma är riktigt go!



KRAMIS!

2009-05-21 @ 19:32:11
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/
Postat av: Josefine

tack snälla ni! Mamma ÄR go :)



Det fungerar väldigt fint med mina rena fingrar eller en skallra men TACK för tipset!



KRAM!

2009-05-21 @ 19:45:47
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Jossan

En kanske för privat fråga. Har du slutat amma? Eller har "engångimånaden" kommit igång i allafall? Jag ammar nämligen och hoppas att jag det dröjer lite till innan det är dags för mig.

2009-05-21 @ 20:10:44
URL: http://smaochstoraaventyr.blogg.se/
Postat av: Birgitte

Ser du fant igjen lua til Ella! =) var det ikke den du mistet på dagis?

2009-05-21 @ 21:03:57
Postat av: ellabella

Hei!

Så lik du og din mamma er! Kjempesøte begge to!

2009-05-22 @ 00:06:20
Postat av: Emma

Gud, vilka sötpajer till knoddar du har :)

2009-05-22 @ 14:03:01
URL: http://www.emmakmh.blogspot.com
Postat av: Hilde

Ja, det går med en del kaffe her også i løpet av en dag :) Småbarnsliv og lite nattesøvn tar på! Tror forressten ikke at amming er fullgod prevensjon (til deg som lurte over). Jeg kjenner flere som har blitt gravide selv om de har ammet fullt og ikke engang fått mentruasjonen tilbake først. Ha en fin dag! :)

2009-05-22 @ 14:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0