guests - friends & family

Här kommer lite pics på de underbara gästerna!



AnnaStina och Johanna kom!
Många gäster var osäkra eller kunde ej komma pga sjukdom så det blev lite sms igår för att se vilka som faktiskt kom.


Tryggt i Bestefars famn.


Johanna.
Ljust ute kunde man milt sagt säga idag. Jag var så lycklig då vädergudarna verkligen var med oss hela dagen.
Barnen åt och lekte och verkade ha en härlig stund tillsammans!
Dock fotade jag inte hela tiden som ni säkert förstår men många fotade åt mig idag, TACK!



Familjen Emma & Kompani.


Killarna i sällskapet. Elian hade fyra kompisar på besök så han var i heaven!


Söta Pernille med sin kära Mor och Lillasyster i magen.
Ashi strålade verkligen med sin FINA mage.



Killsnack med kids.




Skai testade vår nya kamera och bad mig posera, jag älskar ju sånt så why not!
En MAMA i farten kan man lungt säga om denna bilden.

Kommentarer
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Min vackra darling !



TUSEN MILJONER TACK för idag ! :) Du ÄR verkligen en FABULOUS mamma (och vän) och idag strålade du ikapp med solen hela dagen vännen! Din lycka smittar av sig på dina gäster och vi har haft en riktigt MYSIG dag. Tusen TACK ! :)



Hoppas att prinsessan ni fick av oss kommer att förgylla den lilla prinsessans krok/rum och eftersom tiden FLYGER fram så dröjer det inte länge till hon sitter och leker med den ;)



Min lilla sötis somnade precis så nu ska jag lägga benen högt i soffan en stund och NJUTA. Hälsa dina E´s och tacka för idag. Puss & Kram ! :)

2009-05-23 @ 21:53:09
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: camilla

Du är verkligen en fab mamma! Grattis till Ellas dop.

2009-05-23 @ 22:24:47
URL: http://www.flaskmamman.blogspot.com
Postat av: Förvirrade morsan

vad mysigt ni verkar ha haft det idag! Själv har jag hållt i min sons alternativ till dop idag, grillfest med familj+ gudmor. Tack och lov för det vackra vädret säger jag också!

2009-05-23 @ 23:32:50
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag blir helt rörd AnnaStina TACK vännen, jag tycker DU är en FAB MAMA som strålade trots sjukdom. Inga spår av den visades! Jättekul att ni kom!



KRAM till er alla!

2009-05-24 @ 09:57:50
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Cissi

vilket fint dop ni verkar ha haft=) Härlig familj ni e! man blir så himla glad av o se era bilder och din text! Ni gör min dag=) Kram o grattis till ellas dop!

2009-05-24 @ 10:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0