Bee

Ni som undrar om min vagn! Det är en Bugaboo Cameleon, rekommenderas starkt!

MEN idag då mässan stängt och jag var på väg ut hamnade jag i Bugaboos monter. Jag vill ha en Bugaboo Bee som rese- och extravagn. En helsvart! Man kan ju ha bebis mot sig + fullt liggläge! Måste genast sälja vår snygga och braiga MacLaren eller så behåller vi den tills Elian är helt klar med vagn. ( Vilken han vid närmare eftertanke är... )



Nu ska jag lägga mig i sköna sängen och läsa ViFöräldrar som jag köpte. Man kunde köpa gamla nr för 10 kr / st och självklart måste jag läsa om Jonna.

NATTA♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför inte en sån som på bilden? Du har ju en tjej :) Kraaam

2009-10-03 @ 22:01:00
Postat av: Josefine

ja vi får se men känns skönt att ha en lättmatchad vagn =) KRAM!

2009-10-03 @ 22:02:58
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anonym

Stort ha begär?? Nöj dig med det du har vettja

2009-10-03 @ 22:08:47
Postat av: Angelica E

Ha, ha lika glad för vagnar som jag då! Jag har spanat på en ny McLaren Twin, helsvart så klart till våra små fröknar, inte för att jag behöver en ny vagn efter 5st, men visst är det kul :D



Hoppas att du har en härlig lördagskväll med din vackra familj!



Kramar



Angelica



2009-10-03 @ 22:20:26
URL: http://angelicaee.blogspot.com
Postat av: Millan

Vad roligt att du har fått träffa "människorna bakom märkena", detta måste ju vara ett perfekt ställe för dig att knyta lite kontakter, ja som du skriver - till dina tävlingar och så.

Idag var jag på mässan med min son, det var härligt att få lite egentid med honom, lämnade dottern hemma. Ha en fortsatt trevlig kväll! Kikar du in på min blogg så har jag lagt upp några kort från mässan jag med.

2009-10-03 @ 22:24:10
URL: http://mullsan.blogg.se/
Postat av: PRECIOUS

vilken fin blogg! =)

2009-10-03 @ 22:25:31
URL: http://flowercoctail.blogg.se/
Postat av: Bea

Har själv vart ute efter den men har ändrat mig efter att flera vänninor har den och det finns en nackdel med den, det finns fyra lägen på ryggstödet men inget är i ett helt upprätt läge och ders barn får sitta med axlarna ut från "bältet" för de vill sitta och titta och en anna sak är att när barnet är vänt mot dig så har de ingenstans att hålla fötterna annat när de är vända utåt... jag har fått tips av en släkting som jobbar i en barnbutik om en annan sulky som vi tycker uppfyller alla krav och dessutom är snygg. Märket är babyjogger och modellen heter City Mini och den kan man fälla i ett stycke och tar absolut inge plats.. har kollat många modeller (vi har en liten bil) och vi har också vart supernöjda med vår Bugaboo Cameleon men snartorkar vi inte att hålla på att plocka den i flera delar när den skain och ut ur bilen.

2009-10-03 @ 22:28:43
Postat av: Sessan ☆

Bee är FAB Darling, jag saknar vår VARJE DAG!! Ingen över & ingen vid sidan av ;D



Puss Hjärtat vi skulle bilat hem ihop i morgon juuuuuu snyfft tänk så fort resan hade gått ;)



Natta

2009-10-03 @ 22:53:59
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Sessan ☆

Bee är FAB Darling, jag saknar vår VARJE DAG!! Ingen över & ingen vid sidan av ;D



Puss Hjärtat vi skulle bilat hem ihop i morgon juuuuuu snyfft tänk så fort resan hade gått ;)



Natta

2009-10-03 @ 22:54:50
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Karin

Det är alltid lika trist att se helt onödiga kommentarer om att man aldrig ska få önska sig eller köpa saker. Tänkte på inlägget ovan.



Jag är själv sådan som önskar, hittar nya saker som vore bra, köper, funderar och drömmer lite om massor med saker till mig dotter och det ska man väl ha full rätt att göra?

Dessutom tycker jag att det är jättebra att du länkar till sidor du shoppat olika saker på, jag har insett att det finns massor där ute som vore praktiskt men som jag inte hittar på grund av tidsbrist och faktiskt lite lathet. Då är det perfekt att komma in hit och kika, uppdatera sig lite. Fortsätt gärna så! :-D Tack för en jättebra blogg!

2009-10-03 @ 23:02:49
URL: http://www.bengalning.net
Postat av: Cia

Hej och tack för att jag får följa din fina blogg. Måste bara säga att Bee är den optimala resevagnen, extravagnen till att ha i bilen och på resan. Den väger ingenting och är jätte smidig. Vi har haft en sådan till våran tjej som resevagn sen hon var 4 månader och nu är hon 19 månader, finns inte bättre är supernöjd med den

2009-10-04 @ 09:40:22
Postat av: Stina

Jag är också så sugen på en sån, verkar så himla smidiga. MEn ett tips, vänta till årsskiftet då kommer vagnen ändras lite med större sitt mått, men bredden ändras inte och suffletten var lite snyggare ; )

2009-10-04 @ 09:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0