Lördagen på Underbarabarnmässan!


Vi har haft HÄRLIGT sällskap idag! Sessanochprinsessan, mina älskade tjejer mötte upp oss och vi fick ÄNTLIGEN heja på Lotta som har Norrbaggen! Så himla kul och det känns som jag känt dessa mycket längre än jag gjort. Jag tycker vi hade en riktigt härlig dag på mässan och det var god stämning! TACK för idag sötisar, upptäckte att Lotta inte fastnat på någon av mina bilder. På bild ovan hälsar vi på snygga och trevliga Thomas som grundat VincentShoeStore!



Thomas och söta Johanna!


Prinsessa meets Prinsessa ;-)


Hur söt får man vara?


Båda dessa har norska Pappor precis som mina barn. Eirik är Lottas söta son!


Sekunden efter bilden är tagen så gick jag till amningsrummet med en supertrött tjej som slocknade ;-)
Jag och Susanne blir snyggast i vinter i våra Geggamojamössor. Lika cool modell som Elian har! 


Ellisen i finaste mockasinerna ifrån Vincent!

Ella älskar att dra sig upp nu. Här i Kronans monter. De samarbetar med BOOB och ni skymtar deras amningsklänning på tjejen i montern samt att det stod en LJUVLIG rosa och vit cykel med prickar på... I WANT IT!

 
Ni som är ute efter en åkpåse, skynda till Kronans monter. De får in bruna imorgon tror jag. 
Denna babyrosa kostar 150 kr och ord pris är ca 500 kr. Jag blev tvungen att köpa med mig en att ha i höst.

Ps. Jag har fått extremt många komplimanger på mässan för Ellas suflett. HÄR hos Myhoodbaby finner ni den!


 


Kommentarer
Postat av: NoScarlett

En sån mössa kanske man skulle spana in till mig och Elle.



Verkar vara en kul mässa!

2009-10-03 @ 19:47:45
URL: http://noscarlett.devote.se
Postat av: MARIE

ÅH VILKEN FIN Å MYSIG ÅKPÅSE.. TYVÄRR SÅ HAR MAN JU 40 MIL TILL STHLM Å ROSA FANNS INTE PÅ DERAS HEMSIDA:( NGN SOM VET VART MAN KAN KÖPA EN ROSA?

2009-10-03 @ 20:24:50
Postat av: Anonym

Gud for en reklameblogg dette har blitt. Reklame i omtrent hver eneste setning. Nei, denne bloggen var mye bedre før, den gangen du hadde begge bena godt plantet på jorda.

Ikke ment som sur kritikk, bare som en liten tankevekker.

2009-10-03 @ 20:31:01
Postat av: ingrid

hei! den så kjempefin ut da... får man kjøpt på nettet også? og takk for at du gir så mye tips:) klem

2009-10-03 @ 20:54:05
Postat av: Studentmamman

Är det modell classic eller topline på era mössor från Geggamoja? Har själv tänkt beställa men hittar inte några bilder där man kan se hur de olika modellerna sitter på huvudet.

2009-10-03 @ 21:08:12
URL: http://studentmamman.se
Postat av: Josefine

vet ej om den finns på nätet? Maila kronan!



Det är nog topline, den lite coolare modellen!



KRAM!

2009-10-03 @ 21:12:02
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Lotta

Tack för en jättemysig dag!

2009-10-03 @ 21:26:18
Postat av: ingrid

vet ikke om du fikk innlegget mitt,men får man ikke kjøpt den posen på nettet? klem

2009-10-04 @ 07:55:18
Postat av: Evelina

Ni ser verkligen ut att ha haft det supertrevligt!

Hade varit kul att vara där.

Kul att se goa Sessan också!

Ni ser STRÅLANDE ut! :)



Ha en fin söndag!



Kram

2009-10-04 @ 16:10:27
URL: http://robinsgarderob.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0