sol ute, sol inne!


Nice shoes! Jag vill ha ett par snygga stövletter att ha på middagar och girlsnights i höst. Dessa ifrån Chique blir snygga till allt.

Godmorgon SOLIGA onsdag! Jag är i bättre form idag och det gör mig GLAD. Men det blir tyvärr ingen walk med lattemammorna även om jag skulle vilja. Måste bli frisk först. Jag har hunnit vika lite tvätt och prata med finaste Syster i telefonen och Ella har lekt och nu är det grötdags.

Ha en UNDERBAR dag och kom ihåg att ta vara på dina vänner som finns där för dig!


Kommentarer
Postat av: Z

Skönt att du är i bättre form. Sol gör underverk ;)

2009-10-07 @ 10:00:16
URL: http://gravidabiimbiim.blogg.se/
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilken härlig morgon ni måste ha, full rulle redan från början. Skönt att du mår bättre idag, tyvärr kan jag inte säga detsamma om mig.

Ska du beställa stövletterna? Jag är för feg att köpa skor oprovade, får så vansinnigt lätt ont i fötterna så jag vill gärna prova först! Men snygga var de i alla fall :) Hoppas ni får en skön dag du och söta 8-månaders tjejen. Kram

2009-10-07 @ 10:04:35
Postat av: Sofia

Njut av solen! Den var här och värmde så gott igår. Idag ösregnar det! Non stop! Så idag får det bli inne mys!

Krya på dig ordentligt nu.

2009-10-07 @ 10:34:51
URL: http://whatiam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Återigen vill du ha o ha??!!

Måste vara jobbigt o hela tiden vilja ha en massa saker? Mår du inte bra josepine?

2009-10-07 @ 10:43:45
Postat av: Ina

Ehm jag låtsas att jag inte såg den där sista kommentaren.. Dösnygga skor! stövletter passar verkligen till allt!

2009-10-07 @ 10:46:20
URL: http://beautyofmind.blogg.se/
Postat av: Blondetty

Så himla snygga skor! Krya på dig!

http://www.blondetty.blogspot.com/

2009-10-07 @ 10:53:37
URL: http://www.blondetty.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Till ha-typen; Om du nu absolut måste slösa tid på att skriva en taskig kommentar så kan du använda fantasin och skriva under med ett namn också!

2009-10-07 @ 10:54:49
Postat av: Marie

Snygga skor.. önskade jag kunde ha sånna men tyvärr har man ju fått höga vrister och breda fötter :( Skönt att du är bättre idag.. Konstig kommentar ovan av "anonym" att man mår dåligt för att man vill ha.. man måste ju vilja ha för att kunna beställa dom ;)... å om man vill ha saker då mår man ju bra för då bryr man ju sig .. tycker jag iaf.. när man mår dåligt vill man inte ha saker för då bryr man sig inte,eller är det inte så?

2009-10-07 @ 10:55:03
Postat av: Wenche

Kjempefine støvletter:)

Du har så god smak:)

2009-10-07 @ 11:04:42
Postat av: Sandra

Jag och en komppis bestämde för någon vecka sedan att vi ska upp till Norge och jobba. För att få nya intryck och upplevelser. Jag tänkte direkt på din berättelse om när du kom till Norge.

Jag har läst din blogg i flera år och älskar hur du skriver och alltid försöker vara positiv.

Ha en underbar dag!

2009-10-07 @ 11:28:22
URL: http://ordinaryme.blogg.se/
Postat av: Anne

Skit snygga stövletter. Skulle också vilja ha dem men jag har redan så många skor. Får vänta lite ;-)



Hoppas du får vilat mycket idag. Krya på dig.



//AK

2009-10-07 @ 12:34:05
URL: http://eightfloorview.blogg.se/
Postat av: Katarina

Att bry sig om sitt yttre är sunt! Mår man dåligt orkar man inte bry sig. Den som undrade över Josefins mående lider nog av en släng av avundsjuka. För övrigt; jättesnygga stövletter som skulle göra sig på en jättevacker och alltid fräsch Josefin!

2009-10-07 @ 13:44:05
Postat av: B.A

STRUNTA I DEN DÄR DUMMA KOMMENTAREN( VILL HA KOMMENTAREN) SNYGGA STÖVLAR I ALLAFALL! KRAAM PÅ DIG!B.A

2009-10-07 @ 15:27:47
Postat av: Marte ;D

De var kjempe kule og jeg ønsker meg også de! Ønsket meg dem til jul, men fikk de ikke ;P menmen, kjempe fiiin blogg og leser den nesten hver dag :D Hils de andre ^^.

2010-12-25 @ 19:06:23
URL: http://marteengh.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0