HOME:


Sen blev det bus på hotellrummet innan Ella slocknade. Hon var SÅ trött efter mässan.



Jag åt en lunch innan vi begav oss mot Arlanda. Bäst att passa på medans man kan och jag är glad jag gjorde det.
TACK älskade Johanna för en underbart mysig dag.

Väl på Arlanda blev det springa emellan terminaler, svettas lite och svettas lite till. Tre handbagageoch 8 kg övervikt gick bra tack vare en SNÄLL söt tjej på SAS. TACK TACK TACK!!!


Här skymtar vi vagnen ifrån flyget som vi skickade endast i en plastpåse... Fy fy på oss ;-)

Ella somnade utmattad efter massa amning då vi lyfte och jag slumrade lite jag med. Sen roade hon sig med att förpesta tillvaron strax innan landning. Så då jag klev av var det en stinkande bebis på höften, selen över axeln och tre handbagage som jag bar mot bagagebandet.




KÄRT ÅTERSEENDE! Elian kramade och pussade oss och var så GLAD! Det märks att han och Pappa haft en härlig helg. Inga tårar, inget gnäll bara KÄRLEK hela kvällen här hos oss. LOVELY! Ella skrattade högt åt Elian vad han än gjorde och han tackade snällt åt varje present han fick. Nu ska jag packa upp lite och lägga mig och läsa nyaste MAMA med fina, starka och coola Vimmelmamman och sonen Lennox på omslaget!


KRAM till alla er UNDERBARA läsare!





Kommentarer
Postat av: Malin S

Jag blir impad av dig som styr upp bebis och massa packning. Härligt att er tripp till Stockholm blev lyckad. Trevlig kväll!

2009-10-04 @ 22:39:38
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Livet med tre

Hahaha! Jag har oxå varit med om en blöjgrej på ett plan en gång men min dotter var då nästan 2 år, vi var uppe i luften på väg till kanarieöarna och det var låååååång kö till toan. Den blöjan hann förpesta hela planet innan det blev vår tur till toan :-)

Låter som ni haft en riktigt härlig helg !! Kramar/ Maria

2009-10-04 @ 23:00:48
URL: http://livetmedtre.blogspot.com
Postat av: Miia

Låter som ni alla haft en underbar helg!



Min morbror med familj är med i detta nummert av mama, 3 barn på ett år..



Här är deras blogg..

http://mcgeough.blogg.se/



Kram/ Miia

2009-10-05 @ 00:18:12
Postat av: Mia



WOW ! Vilken SNYGG mamma :-) och otroligt söta barn



Kram



Mia

2009-10-05 @ 08:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0