tittar in!

Vi åt frukost på Waynes i Sky City innan vi tog flygtåget in till stan. På tåget samtalade jag med en trevlig man. Vilken skillnad det är då man möter någon man börjar prata med "på riktigt" direkt. Inte ett ord om vädret ( som jag alltid pratar / skriver om iofs...

Men jag tror ni förstår hur jag menar.

Nu vaknade Ellisen här, perfekt timing då mötet var slut. ÄNTLIGEN får hon krypa litegrann innan vi beger oss iväg igen. Lunch är något hon skulle behöva äta men hon var så busy med att flirta och skratta då gröt serverades så jag tror det måste vara att vi är i Sverige som gör henne lycklig!


Kommentarer
Postat av: Anne

UNDERBART! Ha en fantastisk dag och helg. Njut för fulla muggar ;-)



Kram

AK

2009-10-02 @ 13:18:31
URL: http://eightfloorview.blogg.se/
Postat av: anna

hoppas du och lillan får det härligt i stockholm, det är en underbar stad! Kram

2009-10-02 @ 13:35:00
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Visst är det roligt att få prata lite ibland, livet hemma med småbarn innehåller ju inga djupare diskutioner emellanåt, mest nej, ajaj och nej igen.



Har du läst kommentarerna i ditt förra inlägg? Var tvungen att läsa det du skrivit ett par gånger för att se om jag missat något, men jag tror inte jag har det. Vaddå hänger ut E? Hur läser folk egentligen? "Välkommen till livet med småbarn, det är så här det är". Va, är det barn jag har? No shit liksom! Om jag blir trött kan jag bara inbilla mig hur trött du måste bli på sådana kommentarer.

Hoppas mötet gick bra, är nyfiken på vad det handlar om, men antar att vi får veta så småningom. KRam

2009-10-02 @ 13:44:09
Postat av: Anonym

Hej!



Gillar du julen?

Kolla isåfall in min nystartade JULBLOGG!!

Den har redan blivit mycket poppis och mysfaktorn är kanonhög!!



Lägg till på Bloglovin’ eller bokmärk för att inte missa nåt!



http://julaftonsmorgon.blogg.se

2009-10-02 @ 14:02:30
Postat av: B.A

HA DET TREVLIGT I STOCKHOLM. KRAAM B.A

2009-10-02 @ 14:12:48
Postat av: Till Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Det inlägget du pratar om var jag som skrev och hänvisar till detta inlägg b.la

http://prinsessans.blogg.se/2009/october/early.html#comment



Du får ju läsa igenom vad det är som skett innan du drar förhastade slutsatser!! Jag och många fler tyckte inte det var shysst mot E, och att josefine inte är ensam om att dra tungt lass med sömnbrist och småbarnslivet.Alla har det så,mer eller mindre och det gäller som sagt att hjälpas åt,men att ta den diskussionen med E och inte här i bloggen.Tror ni han tycker det r så kul?Han kan ju inte försvara sin roll eller kanske inte ens vet om att diskussionerna är i full gång om just detta?! Det blir knappast bättre stämmning hemma? Nej, visst blir man less men det blir alla,dock utan att lägga ut sånt för hela befolkningen! /Tack för en annars bra blogg.

2009-10-02 @ 15:11:06
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Jo, men jag har läst igenom så jag drar inga förhastade slutsatser. Min undran är då, tror ni verkligen att E inte har en aning om vad som pågår därhemma? Att Josefine är trött? Att hon skriver om nätterna som hon tar ensam i bloggen?

Det handlar ju inte heller om att han ska behöva försvara sig, J skriver sin åsikt om det och om hur hon upplever det, det kan ingen annan ta ifrån henne. Om hon tycker det är jobbigt så måste ju hon få skriva av sig om det är det hon önskar. Att ha en blogg är som att skriva sin egen dagbok, med läsare blir det som att prata med en kompis, man ventilerar och diskuterar. Säg mig ärligt att ingen av er som tycker att synd om E, inte någon gång pratat med en kompis och spytt lite galla över mannen eller någon annan?! Utan att denna kunnat försvara sig? Tror inte det finns.

Nåväl, vill inte dra igång något som riskerar att spåra ut. Min personliga åsikt är att Josefine med största sannolikhet har pratat med E om detta en massa gånger och när hon skrev sista gången om detta så var hon bara så trött på att vara trött.

Jag gillar bloggen, jag gillar Josefine, barnen och även E, men hade du E varit min man hade du fått dig ett par sparkar där bak ;) No hard feelings.

2009-10-02 @ 19:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0