Vagntillbehör i höst / vinter

Hej alla underbara!

Vi har haft huskontraktsmöte, tittat på ett annat hus och allt detta i ÖSREGN med en sjuk mor. Men vi kom oss hem och barnen lekte så fint så de blev vakna alltför länge.. Sen dess har jag legat nerbäddad i sängen och försöker vila. Drömmer lite om vagnting också. Jag rekommenderar 7amvinterpåse om man vill ha en snygg, fin, skön, praktisk och VARM påse med bra finesser. Stl L är toppen, då räcker den i många år.

Får många frågor om vagnar och åkpåsar mm men hinner tyvärr inte svara på allt. Men nu vet ni vad jag tycker  ;-)


Den finns hos Vognerden...en brun passar oss i år då vagnen ska bli helbeige ( väntat en stund på varukorgen nu...!)


Min svarta Tinkafkopphållare behövs bytas ut efter tre år ;-)


Smarta krokar!

Och så fortsätter jag drömma om Bugaboo Bee... Då blir det ännu enklare att hoppa på flyget och hälsa på Mamma tex....


Hittade den hos Kidzshop!

Nu: Back to bed!
TACK för alla kryapåhälsningar - ni är BÄST!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så behändigt, snyggt å med moderna finesser!!



Inte som när vi var små när man hade ett plas skynke som tack och järnabit att trampa foten på för att få bromsen på!!

2009-10-06 @ 22:28:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Super fin vagn! Den där bee :)

Hoppas du mår bättre imorgon!

2009-10-06 @ 22:29:11
URL: http://whatiam.blogg.se/
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Roligt med nya saker. Köpte ny åkpåse för ett tag sedan, varm och go, men fleecefodrad så ungen "fastnar" varje gång jag ska få ner honom. Jaja, blir väl bättre med overallen på. Hoppas du får en god natts sömn. Jag ska ta min huvudvärk och gå och lägga mig jag med. Kram

2009-10-06 @ 22:36:31
Postat av: Bee vagns råd!!

Hej,vad säger E om alla inköp? Min gubbe kan knorra ibland,då man gärna vill ha mer än man behöver :)

Jag vill varna för just BEE vagnen!!

Den är väldigt trångt i sitsen,många barn som inte är smala stickor får sitta med axlarna framåt,vilket inte är så skönt och bra för dom.

Den är dessutom väldigt plastig och tål inte mkt innan den går sönder.Är även lite bökig att fälla upp/ner.Mitt råd är att du testar den i butik med ella i,innan du köper en!Man kan ej använda den så länge heller,dom växer snabbt ur den!

Vi köpte en urban swift istället -KLART BÄSTA köpet!

Kram.

2009-10-06 @ 22:42:31
Postat av: S

Hallå där. Nu när jag ändå fastnat (Läst snart en 40 min:P) på din blogg igen så tänkte jag skriva en liten kommentar.



Va ett tag sen jag va inne här men så fort jag såg och fick möjlighet att hälsa på dig (tur att jag hade Teresa med mig, annars skulle jag vara för blyg, hehe) i söndags på mässan så blev jag påmind om din underbara blogg.



Va roligt att se hur mycket Ella växt sen jag va inne och läste sist.



Nu är de dags för mig att krypa ner. Ha de så bra!

/Sabina med Jason

2009-10-06 @ 22:43:36
URL: http://sabinaa.blogg.se/
Postat av: Elina & Linnéa

Hej! Vi är två tjejer från Örebro med klackarna i taket, Linnéa född -90 och Elina -92. I bloggen kan ni följa oss dag efter dag, hoppas ni gillar den!



Och du, vi ses på blogawards! :*

http://klackarnaitaket.blogg.se

2009-10-06 @ 22:56:15
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/
Postat av: Sofie - nybliven mamma som älskar inredning & shopping

Nämen, dendär med mugghållare skulle man haft, perfekt ju :D

2009-10-06 @ 23:11:35
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gillar inte bee, köpte quinny zapp istället.

jättebra vagn, enda om är neg är att den inte har liggläge...



;?

2009-10-06 @ 23:41:36
URL: http://lilla08a.blogg.se/
Postat av: beyond

en ny cool blogg, kolla in!

2009-10-06 @ 23:42:18
URL: http://beyond.webblogg.se/
Postat av: LEYLA, UNG OCH HET MAMMA

hoppas det bli mycket snö i år

för då är det pulkan som gäller!! till och från dagis wiihuu

2009-10-06 @ 23:42:52
URL: http://leylaminleyla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vi har en bee och jag kan verkligen rekommendera denna vagn! Den är SÅ smidig, superlätt att fälla ihop, väger lite och tar väldigt liten plats (när den är ihopfälld!).

Ha en fin dag!

2009-10-07 @ 08:39:53
Postat av: Hilde

Jeg pleier virkelig ikke å være den som legger igjen "sure" kommentarer her inne, men akkurat nå må jeg si at jeg reagerer. Jeg synes du skal være ærlig og si at du har mottatt denne posen gjennom sponsing (som jeg antar at du har slik du formulerer deg) og dermed IKKE er objektiv når du uttaler deg. Den er frarådet i en rekke tester, blant annet fordi den er veldig lettantenelig (hele posen står i fyr i løpet av en par sekunder) og ikke holder varmen like godt som de fleste andre poser. Jeg vil virkelig IKKE anbefale denne posen!

2009-10-07 @ 09:59:14
Postat av: M med lille V

Hei,

Har precis köpt en svart Bee och är rätt så nöjd. Den är liten och nätt (har faktiskt lyckats bära både vagn och bebis ner för 4 vån.) och mycket lätt att köra på bra underlag. Du kan ha lillen vänd mot dig, vilket jag tycker är ett stort plus samt att sufletten är stor och täcker bra. MEN på ojämnt underlag (kullersten, dåliga vägar) är den ju inte en dröm att köra och den är inte jättebred eller lång i sitsen. Jag har en stor bebis och just nu sitter han som en prins, men vet ju inte hur länge jag kan använda vagnen till honom än ;-)

Köpte den på Barnas Hus här i Oslo för några veckor sedan och de hade den inne på lager då. Både vagn och åkpåse var billigare än i Sve, men de verkar ha höjt priset nu i dagarna.

Lycka till med husköpet! Vi är själva på jakt efter boende i Oslotrakten, men det är ju så svart att hitta det rätta till rätt pris =)

2009-10-07 @ 11:21:23
Postat av: Line

Hilde: Hvilke tester er det du refererer til? Jeg har ennå ikke funnet en test hvor denne posen er med, så jeg ønsker veldig gjerne linker. Du skriver en rekke tester, så da må jeg tydeligvis ha gått glipp av flere. Dette er min favoritt blant vinterposene, og den er like god og varm som andre vinterposer jeg har prøvd. Av ren nysgjerrighet, har du noen gang hatt en 7 am enfant vinterpose???



Josefine: Bee er forresten en utrolig flott trille. Ingen annen trille kan sammenliknes med trillekomforten til Bee (den slår faktisk Maclaren også), og det er jo perfekt at man kan ha barnet mot seg. Skjønner godt at Bee står høyt på ønskelisten.

2009-10-07 @ 15:27:27
Postat av: Josefine

Jag har ej mottagit denna pose =) Däremot kjöpte jag en sort til Elian och ÄLSKADE den!!!



Det är många lättantändliga poser, Oldenwälder var värst vill jag tro jag fått veta? ( ifölge en inom politiet som gjorde en test i just brann i barnevogner / poser . HEMSKT! )



Oavsett denna poser er best ifölge oss i huset!



2009-10-07 @ 16:01:27
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0