Bästa avslutningen på helgen!


På väg till Bestemor i nya skorna! Jacka och mössa finner ni här.

Sen blev vi bjudna på dinner hos Bestemor som serverade "Fårikål". HUR gott som helst! Det var lammlår tror jag och så massa kål som fått stå LÄNGE så köttet var mört och gott. Till det potatis. Väldigt norsk och jag gillade det. Ellisen satt och smaskade på potatisbitar och köttbitar på sin stol och tog livet med ro. Hon har blivit stor alltför snabbt.... Bebistiden FLYGER fram!


Fina Tante Heidi myser med Ella.


Håvard kikar fram i bakgrunden ;-)


Heidi blev happy då Elian hade med sig Lotta ( på Bråkmakaregatan!).


Onkel Håvard ska helst läsa.


Vi diskuterade bland annat JUL 2009. Ett pussel med många möjligheter ;-)



Eirik ♥ Heidi = SANT!

TACK för en perfekt helgavslutning bästa Bestemor!


Vårt lilla radhus igårkväll. Vi får se hur det går idag om vi behöver planera in fler visningar... Jag håller er uppdaterade då något spännande sker ;-)

Kommentarer
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Roligt för Heidi! Hur går det för Onkel då? Har du hittat någon åt honom än? ;) Hoppas ni får ihop julplaneringen, själv sticker jag huvudet i sanden ett tag till, vill inte och orkar inte tänka på det. Ha en härlig måndag, kram

2009-09-28 @ 09:53:40
Postat av: En bit av oss / Stämningsfullt

Hej!

vilken härlig dag ni hade igår!

Jag skrattade gott åt fotot där Ella äter korvbröd!

Kram.

2009-09-28 @ 10:26:05
URL: http://enbitavoss.blogspot.com
Postat av: barnshoppingbloggen - mode & shopping för barn!

Ja hjälp vad fort bebistiden går! Min yngsta är 14 mån och om en vecka börjar jag jobba igen!!! Hjälp! ;) (pappa ska vara hemma med henne i 4 mån till dock). Lycka till med radhuset!

2009-09-28 @ 10:56:01
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0