Bye Bye love


Dagens frukost blev mozarella/tomatmuffins med philadelphia och en latte med BÄSTA sällskapet.


Finaste Caroline som jobbat i Oslo i sommar för att betala sin skola är redan saknad...
Vinkade av henne med tunga väskan vid flygtåget och tårarna forsade på mig. Ella sov i baksätet och jag tillät mig att gråta en skvätt. Det har verkligen varit LYX att få ha en del "egen" familj i Oslo. Jag har känt Caroline sen hon var en liten bebis då hennes Storasyster är min allra bästa vän. ALL lycka Darling - du kommer sopa mattan med alla i Munchen!



Killbebisen i bakgrunden besökte Ellisen i soffan där hon satt med mig. De kramades, pussades och kände lite på varandras fjuniga huvuden. De log och flirtade... Han 1,5 år och hon 7 månader... Hur ska detta sluta?



Mummy loves you♥
Ellisens kläder kommer ifrån Ecoloco.



Skulle visa mina örhängen ifrån ASOS då jag satt och väntade i bilen men det gick sådär ;-)


Nu ska vi strax åka och hämta Elian. Han fick en kortdag idag och jag längtar redan efter hans härliga skratt och kommentarer men framförallt efter att få krama på honom och säga JAG ÄLSKAR DIG! Då nickar han om han inte svarar att han älskar mig.


Kommentarer
Postat av: Kathrin

Hei!!

Hvilken cafè er dette? Så super koselig ut...

2009-09-14 @ 12:57:58
Postat av: Josefine

VIKA designerhuset, i bunn. Husker aldrig navnet =)

2009-09-14 @ 13:02:09
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Em

Vad ska hon plugga i München? dans på Iwanson kanske=)?

2009-09-14 @ 13:05:14
Postat av: Charlotte (stringsyster)

Vad jag alskar er. alltid lika jobbigt att skiljas at. Vi MASTE ses i Januari/februari da vi kommer hem till Sverige. Om inte innan...KOM HIT eller sa kan vi motas i NY/Miami mm. Det skulle vara saaa himla kul att ta med Elian till Disney World & Sea World i Orlando. Vi far vart nya hus i Florida den 1 November & da har vi massa rum for alla :)



SAKNAR ER SA DET GOR ONT

Puss

2009-09-14 @ 13:08:26
URL: http://charlottemarten.blogg.se/
Postat av: En bit av oss / Stämningsfullt

´Vemodig fm ....Hoppas det känns lite bättre nu! Tur att det finns telefoner, internet, flyg mm :)

Kram!

2009-09-14 @ 13:27:10
URL: http://enbitavoss.blogspot.com
Postat av: belinda

FOTOTÄVLING I MIN BLOGG , reglerna är enkla . och med några få klick kan det va just du som vinner , om du har en bra bild förstås ! Kram belinda

2009-09-14 @ 14:02:45
URL: http://trelleborgsflickan.blogg.se/
Postat av: Natalij

Sverige's kortaste modell här (: tycker du är grymt bra ! Kolla gärna in min blogg och se hur det verkligen är och jobba som modell , en helt vanlig tjej som bara delar med sig utav sitt ansikte ? Have it

2009-09-14 @ 14:21:34
URL: http://lowoncrack.blogg.se/
Postat av: Rövarmamman

Vad mysigt, hon är ju nästan som en extra lillasyster till dig med!!Hoppas d fick en fin dag!

2009-09-14 @ 15:02:32
URL: http://roxenmo.se
Postat av: ops

Undrar nu bara varför man jobbar för o ha råd till skolan när man köper hus i florida?? ha en fin dag!

2009-09-14 @ 15:06:58
Postat av: Anonym

ops: (tar mig friheten att svara i josefins ställe)

Är ju caroline som ska plugga, charlotte är hennes syster som bor i USA.

2009-09-14 @ 15:16:51
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar var du köpt den fina sjalen du har på dig idag? Och om du kan visa dina ringar i närbild? Tack för en mysig blogg.

2009-09-14 @ 15:54:18
Postat av: Alexandra

Åh va sånt är jobbigt.. Men vad roligt hon kommer få! Något sådant hade varit häftigt att göra! :)

Vart kommer din tunika/blus från? Ha en härlig eftermiddag!

Postat av: Chrille

Hei!



Jeg lurer veldig på hvor ringen du har på din høyre hånd kommer i fra? Veldig stilig :)

2009-09-14 @ 20:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0