Dåpsplanlegging pågår...


Inför Ellas dop hann jag knappt blinka  ;-) Nybliven tvåbarnsmor som ammade jämt. Men denna gång ska min guddotter Vilde Sofie döpas. Det är så skoj att få planera lite girlie och att få vara gudmor är STORT!

Calligraphen har mycket fint som ni säkert sett. Det var dem vi anlitade i förbindelse med vårt bröllop så jag vet att man kan lita på deras service!

Nu ska vi mysa med EfterTio och frukost här. Det kommer snart presenteras vem som vann veckans tävling och så startar vi en ny för er med små barn!

Kommentarer
Postat av: Rövarmamman

Grattis till Gudmorsrollen, ja! det e suppper stort!

Jag o min lilla prinsessa ligger på golvet leker, läser din blogg o tv visar efter 10! :) hoppas du får en toppen fredag,kram

2009-09-18 @ 10:09:30
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0