Dagens:

 

En sån här GLAD tjej kan inte annat än få mig att bli lycklig ända in i benmärgen!

Jag är glad i hennes coola dress ifrån Liandlo som vi gärna kombinerar med jacka / kofta till för att bryta av.

 

 

Vår lille filosof som matade änderna med pommes frites idag...!

Dagens sköna kläder kommer ifrån IsbjörnOfSweden, mössa Norrbaggen och Crocs.

 

Jag hade skönaste byxorna ifrån Lindex, 299 kr - löp och köp. Perfekta hängaiparken, söndagsprommis eller bara skrota hemmajeans, tycker jag. Amningstop med båtringning Proud och ute amningshoodie ifrån BOOB + Converse.

Första gången på höstig mark. Ella har ärvda strumpisar efter Elian och mjukaste jacka ifrån H&M. Hon var lite tröttis på bilden som ni ser.

 

HÖST är så friskt och vackert tycker jag.

Mammas älskling. Igårkväll vägrade han nattblöja. Jag har ju SLUUUUUTAT med blöja Mamma...Det gick toppen och nu håller vi tummarna även inatt ;-)

 

SOV SÖTT!


Kommentarer
Postat av: Ojj

Men är inte Ellas dress en pyjamas???

2009-09-26 @ 23:04:08
Postat av: Josefine

Det tror jag man väljer själv som med många andra bodysuits, perfekt ;-)

2009-09-26 @ 23:04:38
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: LillTuvan

Stora killen! Hoppas det fortsätter som första natten. :-)

Vår kille ville också sluta med blöja på natten själv när han var i den åldern. Vi har haft en hel del små "olyckor" och det har gått upp och ner i perioder, på vår semester vände det och just nu händer det nästan aldrig, bara att vänta och se om det är på rätt väg eller tillfälligt.



Era barn verkar så trygga och lyckliga.

Lycka till med alla stora och små förändringar i ert liv!

2009-09-27 @ 07:22:23
Postat av: Veronica - vera Photo

Vilka mysiga bilder, och vad skönt att han själv vill sluta med blöja! :)

2009-09-27 @ 07:50:45
URL: http://vera-photo.blogspot.com
Postat av: Anna

Vilka fina barn du har.

Jag gillar dina jeans, ser super sköna ut och snygga också. Dom måste jag kika efter på lindex.

Ha en underbar dag på dopet!

Kram Anna

2009-09-27 @ 10:20:20
Postat av: Tess

Så fina bilder på dina barn, fin höstdag...mysigt med höst. Bara det inte regnar...=)

Hoppas att ni får det trevligt på dopet idag! =)

Kram

2009-09-27 @ 12:07:14
URL: http://tessbloggar.blogg.se/
Postat av: valerie

hej



är dina jeans nyinköpta? har tittat på lindex hemsida och hittar de inte :-(



det är så härligt att följa din blogg, är själv nybliven tvåbarnsmamma och livet är underbart :-)

kram

2009-09-27 @ 12:13:53
Postat av: B.A

HÄRLIGA BILDER! VILKET HÄRLIGT SKRATT ELLA GÖR. HA DET EN SKÖN DAG. KRAM B.A

2009-09-27 @ 13:42:04
Postat av: Anonym

Provade jeansen idag, men är besviken. Det var tre knappar upptill (!) så de gick nästan till armhålorna...plus att de var jättesäckiga kring vaderna..:-S

2009-09-27 @ 20:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0