Gidlunds.blogspot.com

Nu har vi nyss landat i soffan efter en UNDERBAR dag!

Idag då jag och Ella var på spontandejt med Ashi och Vilde ringde Isak. Min älskade systerson som föddes en vecka innan jag fyllde 10 år. Den bebisen fick nog med kärlek av sin Moster ;-) Jag bar, pussade, lekte och var barnvakt så snart jag fick lov. Har alltid älskat honom som min lillebror. Att han sen växt upp och blivit en klok, glad, vacker både utanpå och inuti, kärleksfull och DUKTIG snart man är ju så otroligt HÄRLIGT! Han hade den bästa nyheten för en Moster som bor i Norge som har sin Systerson i Sundsvall men som flyttat hemifrån till Malung för att gå snowboardgymnasiet....


Isak näst till vänster med hatten i somras. Är så glad vi hann med en mysig vecka på Ven innan han flyttade.

EN BLOGG! Jippie!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Kul att han går snowboardgymnasiet i Malung =)

Jag är själv därifrån och gick på samma gymnasium som Isak fast på hotell restaurang :)

Lycka till till honom!

2009-09-25 @ 21:15:34
Postat av: elin

Hej! Ha en fortsatt trevlig dag. Kram!

2009-09-25 @ 21:23:06
Postat av: elin

Hej! Ha en fortsatt trevlig dag. Kram!

2009-09-25 @ 21:24:16
Postat av: Micaela

Är en trogen läsare som också är från Malung:) Jag tror han kommer trivas! Det är inte stort inte men fint. Hoppas ni alla får en jättefin helg!



Kramar

2009-09-25 @ 23:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0