Hej och hå



Vår älskade dotter in action!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fipplar hon med på sista bilden? Haha...

2009-09-01 @ 16:57:43
Postat av: elin

Hej det är jag som frågade vad byxorna var köpta måste bara få säga dina barn är så sjukt söta. Jag är en sån som då gillar kläder och undrar vad dina barn har på sig vad har ni idag ella vet jag med du och Elian. Vad har hon för pjamas idag och skedd och haklap sen skulle det var kul med en vido på din barn så nu ska jag inte undra mera ha en fin och bra dag kram Elin

2009-09-01 @ 16:58:56
Postat av: elin

Hej du fresten vad har hon för mössa och kofta freseten vad har hon till den pricka tröjan den med rosa prickar vad hade hon till där. Kram Elin

2009-09-01 @ 17:06:44
Postat av: elin

Hej använder Ella aldrig napp? svara gärna på mina tre kommenarer du kan gör dom till en kommentar om di vill

2009-09-01 @ 17:08:17
Postat av: En bit av oss / Stämningsfullt

Mysiga bilder :)

Så duktiga ni har varit med städningen! Ser jättefint ut.

2009-09-01 @ 17:08:35
URL: http://enbitavoss.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej använder Ella aldrig napp? svara gärna på mina tre kommenarer du kan gör dom till en kommentar om di vill

2009-09-01 @ 17:09:12
Postat av: Teresa, ung ensamstående tvåbarnsmamma

Så söt hon är. Tänk vad tiden går snabbt. Hon verkar ha växt en hel del sedan i juli då jag träffade Er! :-) När skall hon börja på förskola?

2009-09-01 @ 17:47:09
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: ellabella

Åh, så søt! Så stor hun har blitt. Nå krabber hun snart. Hærlig jente!!



Ellabella

2009-09-01 @ 19:08:09
Postat av: b&v

å vad söt!



GRATIS SMYCKE!

Vill du vara med i våran tävling och ha chans att vinna ett supersnyggt smycke?

Kolla in vår blogg och säg till om du vill vara med!



http://apieceofsisters.blogg.se

2009-09-01 @ 19:18:07
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/
Postat av: michelle

vad duktig hon är! alltid stort när dom börjar ta sig framåt!!!

Fint kök ni har, önskar att mitt kunde vara lika fint. Men med två barn är det tyvär omöjligt :)

Lycka till

2009-09-01 @ 19:21:14
URL: http://micholiina.blogspot.com
Postat av: M

Josefine. För mig är det lite av en gåta (helt omöjlig att knäcka..) hur du med små barn ALLTID ser så fräsch och trendig ut. jag efterlyser ett inlägg i bloggen om FIXA DIG PÅ 15 MIN TIPS. vet att du skrivit i bloggen att "nu går bussen strax, har 10 min at fixa mig" och dessutom med en liten Ella? sen ser man bilden och tänker, 10 min? det hinner ja inte ens borsta tänderna på! Så snälla, dela med dig av hemligheterna och lär oss alla sölkorvar knepet!

2009-09-01 @ 19:36:34
Postat av: llovisaas

så söt och duktig =)

2009-09-01 @ 19:42:10
URL: http://llovisaas.blogg.se/
Postat av: Nina

Oj, stora tjejen nu ju =)

2009-09-01 @ 19:47:44
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Pia

Svarar du inte??ellerraderar du allt när du får kritik??Jag står för LLT JAG SKRIVER...det gör nog du oxå...men VARFÖR VÄLJA lämna bort storebror på dagarna?

2009-09-01 @ 19:55:18
Postat av: Josefine

Tack snälla ni!



Vi får se när Ellisen börjar förskola,som det verkar nu augusti 2010!



Elin: Igår hade Ella NovaStarjeans Harem till sin prickiga klänning ifrån KappAhl. Hon tar ej napp. Matting hon har kommer ifrån MAM - love it! Haklappar ifrån matbutiken eller en rosa ifrån Gullgrodan. Mina kläder idag var en rutig tunika och tights, inget spännande ;-)Ellas body idag kommer ifrån Ecoloco.se och byxor ifrån Memini.no. Sockar H&M.



KRAM till er alla

2009-09-01 @ 20:01:36
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Josefine

M: TACK snälla förresten, vilken kommentar =) Jag tar alltid en dusch då jag kan på morgonen och klär på mig. Sen sminkar jag mig på max 5 min. Vet inte helt hur jag ska kunna tipsa om hur :) Håret är oftast uppsatt i slarvig oborstad knut tills jag ska iväg.



Då borstar jag och ser formen på det och bedömer om det blir utsläppt eller uppsatt =) Om det ejär nytvättat och bara hänger och torkar. Haha jag är inte glamorös och försöker hellre hinna med annat än att stanna hemma för att fixa mig men jag vill sminka mig då jag ser otroligt trött ut nu då jag knappt sover. Tror inte du blev så mkt klokare men jag tycker att vi Mammor ska försöka sminka oss om vi mår bra av det. Mår vi bättre av något annat,gör det! Sätt dig själv först en stund då och då. Ta den duschen du vill ta och låt barnet ligga och leka i sin säng de få minuter det tar. De klarar tom att skrika i två minuter om det skulle vara så.



KRAM!

2009-09-01 @ 20:08:21
URL: http://www.prinsessasndagbok.com
Postat av: Josefine

Pia: Ta ett varmt bad och RELAXA!

2009-09-01 @ 20:26:57
URL: http://www.prinsessasndagbok.com
Postat av: datorer

hej josefine,jag undrar hur stor din skärm på din rosa acer är? 8 eller 10?

och undrar även vad din mac är för modell o stl?

KRAM

2009-09-01 @ 20:33:12
Postat av: louisa

gud vad söt dotter du har ! tack för en underbar mamma-blogg :)



läs gärna min blogg om mitt liv. Som innehåller b.la discodans.

kramisar !

2009-09-01 @ 20:55:31
URL: http://louisaandersson.blogg.se/
Postat av: Astrid

Oi, hun krabber jo nesten;) Moro!! De blir så fort store, er så mye spennende som skjer i utviklingen det første året;) Nydelig jente.

Ha en fin kveld.

Klem

2009-09-01 @ 21:01:27
Postat av: Birgitte

Tror det er bra for Elian (og alle andre barn!) å være i barnehage litt! Utrolig vikting den sosialiseringen de får der: være sammen med andre voksne så de ikke blir redd for fremmede, og lære å leke med andre barn. Lærer også at det ikke er farlig å være borte fra mor og far litt!

2009-09-02 @ 00:35:20
Postat av: Livet med tre

Men vad duktig hon är! Min son är 1 ½ månad äldre än Ella och han kämpar med att komma upp i krypställning..än så länge fastnar ena benet under kroppen och han drattar på näsan flera ggr om dagen :-) Kommer hon iväg eller blir hon ståendes i ställningen? Kram kram!

2009-09-02 @ 07:20:09
URL: http://livetmedtre.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Men hon kryper ju! Åh vad söt hon är:) Wow...jag blir galet sugen på att bli mamma när jag är inne på din blogg!

2009-09-02 @ 09:51:16
Postat av: Cdot

Kryper hon redan?? VIlken duktig tjej, och Gud va stor hon blivit...

2009-09-02 @ 11:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0