Kväll hos oss:

Nu är E på föräldrarmöte efter att han kom hem och lagade lamm med sallad och god sås åt oss! Perfekt tycker jag att slippa stå vid spisen en onsdag ;-) Ellisen slocknade nyss.

Elian somnade i kön i bilen idag så jag tror det får bli IDOLmys tillsammans då han badat. Imorgon tar vi en "day off" på dagis och har bjudit hem våra lovely friends Ashi & Kompani, det ska bli så himla mysigt.



Elian jobbade lite ikväll innan middagen i mysdress ifrån MeMini och stövlar ifrån VincentShoeStore.







Kommentarer
Postat av: elin

Hej vad finns solskyddet i för färger?

2009-09-23 @ 19:21:28
Postat av: Kattis

Satt nyss och tittade på våra lokala nyheter här i Bollnäs. Vårat BB lades ner för 9 år sedan... Nu pratas det om att 2 till BB skall läggas ner. Jag hade lite drygt en timmes bilfärd till vårat BB. Med första hann jag precis komma in, efter 36 minuter var hon född. Prinsessa nr 2 födde jag hemma, hann inte ens ut ur huset... Känns så trist att de lägger ner BB´n, barn är ju vår framtid! Min personliga fråga är - vågar vi skaffa fler barn???



Ville bara ventilera lite... Vet ju att du också fick snabbt...



Kram på dig!

2009-09-23 @ 19:30:31
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Fina bilder på söta killen! Han ser nyklippt ut?

Kram

2009-09-23 @ 19:43:59
Postat av: Josefine

elin: om du ser på hemsidan jag länkat så ser du att de finns i svart och grön =) Ofta finns svaret närmare än man tror.



Nej bara mössfrilla!



KRAM

2009-09-23 @ 20:24:29
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: B.A

HEJ! Fina bilder på pojken.Jag måste skriva här oxå. HAHA) .innan jag ska fixa frukost till mig o min Linnea. HA EN BRA TORSDAG, KRAM B.A

2009-09-24 @ 06:02:27
Postat av: Sofia

Hej!

vad tycker du om vincent kedjans skor , har hört mig för lite och det låter som blandad kritik?

håller dom måttet?

2009-09-24 @ 09:27:50
URL: http://lilla08a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0