Ni är FAB!

Vilken kick att titta in och få så mycket GLATT tillbaka. TACK snälla ni!

Jag har kört Elian till dagis och de får strålande sol med klarblå himmel idag då de ska på tur. Vi sjön Kaptein Sabeltann i bilen och han log så fint som bara min son kan. Det hjälpte att få se två glada barn imorse så att jag fick se att de klarat nattens bestämda Mor... ;-)

Efter dagislämning köpte jag smarriga baguetter med extra allt på Godt Bröd åt mig och E som är hemma idag och ligger däckad. Han fick ta Ellisen då jag var borta och då jag kom hem nyss så sov hon gott så jag ska lägga mig jag med. Sist vi var hemma en vardag tillsammans och åt Godt Bröd var nog den fredagen Elian valde att komma ut till oss. Det var verkligen början på något STORT - LIVET!


Ganska konstig feeling att gå och köpa kaffe där jag och mina älskade kollegor alltid gjorde just detta...
Då vi valde Elians dagis arbetade både jag och E i området samt bodde där. Snacka om att livet kan ändras relativt snabbt. Det känns tomt att gå omkring där nu, bara dagis som binder oss dit och att mitt jobb gick upp i rök är något som känns mer verkligt för varje dag som går...!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så skönt att läsa om natten! Även om den var jobbig för din del. Du ska se Josefin att detta kommer snabbt ge resultat!

Kul att få så mycket positiv feedback! Kul att se, det borde ju alltid vara så!



Krya på er!

2009-09-15 @ 10:37:58
URL: http://whatiam.blogg.se/
Postat av: grommis

FLINKIS! Stå på:)

2009-09-15 @ 10:41:56
URL: http://grommis.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej!

Var med och tävla i min blogg!



http://missdoe.blogg.se/2009/september/vinn-ett-sott-mobilipodskydd.html

2009-09-15 @ 11:32:24
Postat av: marie

Vad härligt att du fick lite "egen tid" nu på morgonen när du haft en tuff natt.. Hoppas det blir lättare i natt och att E piggar på sig=)

2009-09-15 @ 11:41:07
Postat av: Sara

Du ser, barnen gillar sin mamma ändå ;-) Om inte mer... :-) Skönt med lite egentid, tror du behöver det! Trevlig dag!

2009-09-15 @ 12:27:36
Postat av: Anonym

du är så otroligt vacker!!!

2009-09-15 @ 14:08:50
Postat av: Josefine

TAAAACK!!



Kramisar

2009-09-16 @ 08:04:11
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0