O N S D A G!

Tjohoo - en NY DAG!


Vi startar med soft morgon = sen lämning på dagis och frukost hemma! Eivind körde precis iväg på jobbmöten "out of town" men han kommer tillbaka i eftermiddag. Vi får förstärkning idag för att jag och Ella ska kunna möta "lattemammorna" och vi ska på tur.


Elian sov i sin säng HELA natten inatt och kom in strax efter 6.30 och kröp ned med oss vakna girls! Ella ropade vid 2 tror jag och jag gav lite mjölk och så somnade hon om i sin säng. Sen låg hon med mig då jag vaknade, måste skärpa mig. Jag kommer inte ihåg vad som sker hos oss "by night". Måste samla energin igen och FOKUSERA på nätterna.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Godmorgon!

Vilken härlig morgonbild. Kul att Elian sov i sin säng. Min lilla kille gjorde tyvärr helt tvärt om så jag är trött idag :(



Har en liten fråga. Du som har fått en pojke och en flicka. Vad skillde graviditeterna åt?

Jag fick en pojke 06 och väntar nu vårat andra barn. Är så roligt att spekulera i vad det kan vara nyfiken



Hoppas ni får en mysig dag!

Kram

2009-09-30 @ 08:38:15
Postat av: Livet med tre

Ooppps.. Så brukar det bli här om natten oxå, man vet aldrig hur många barn man har i rummet då man vaknar ;-)

Ha en jätte bra dag!

2009-09-30 @ 08:40:16
URL: http://livetmedtre.blogspot.com
Postat av: Åsa

som hemma hos oss...det är någon,ingen tar på sig skulden:)för att lyfta över vår lilla kille på nätterna.Nu har han varit vaken mellan 01:00 och 05:00. Man vet ju att man kommer få sova i en annan tid i livet men det känns så långt bort.

Ha en underbar dag med lattemammorna.

2009-09-30 @ 09:26:27
Postat av: B.A

Någon gång gör det ju inget om barnet sover hos en. men ,det är klart, det kanske inte ska bli någon vana.barnet ska väl lära sig att sova själv.) Hoppas att du får en trevlig dag med lattemammorna. KRAM B.A

2009-09-30 @ 13:26:29
Postat av: Zandra

Sötnos han är :)

2009-09-30 @ 14:22:00
URL: http://zomo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0