Tjohoo!



Godkväll alla underbara! TACK för att ni sett att jag finns på nätet på Aftonbladet idag, det visste jag inte om! En krasslig son härhemma har tagit all vår tid och CVs och annat som skulle ha gjorts i helgen har lagts på is. Elian sover nu med feber och jag hoppas han slipper bli sämre.

Ni som tycker jag är dålig på att svara på kommentarer får ta och komma ihåg att jag har två små barn som jag varje vaken stund tar mig av. Sen har jag familj, vänner, ett hem och självklart ER! Men ni får ju faktiskt läsa det som skrivs och kanske inte kan få svar på allt. Jag försöker i mån av tid och möjlighet och är det något jag missat så fråga igen. Är det en fråga om varför vi gör si eller så så kanske det är en gräns jag dragit. Jag skriver ju otroligt mycket härinne men i det stora hela väldigt lite. Det jag skriver är det jag "bjuder på". Det är det som är bloggen och jag tackar väldigt ofta för fina spår ni lämnar efter er. TACK TACK TACK för det! Men att svara på allt ( + otroligt många mail som jag tyvärr inte hinner med, FÖRLÅT!) och att svara på följdfrågor är inte alltid möjligt. Men jag läser alla kommentarer och älskar att få läsa om hur ni har det och vad ni tänker.

KRAM till er! Nu ska jag och E äta sen middag och se filmen Män som hatar kvinnor!

Kommentarer
Postat av: Kim

Den filmen är jättebra! =)

2009-09-06 @ 20:58:19
URL: http://kimedmans.blogg.se/
Postat av: Teresa, ung ensamstående tvåbarnsmamma

Åhja, jag vet hur det är att ha en blogg som kräver att det svaras på en massa kommentarer och det är inte alltid man hinner skriva tillbaka och besvara allt. Uppdateringarna är tillräckligt mycket att stå i när man har två barn att sköta, så jag klandrar dig inte. Vet också hur det är att en del frågor förblir obesvarade för man vill ju inte lämna ut allting heller! :-)



Jag såg filmen Män som hatar kvinnor i förrgår och den är mycket bra. Otäck, men bra. Ha en mysig filmkväll!

2009-09-06 @ 21:02:14
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Jag tycker det är klart att man inte hinner eller inte vill svara på allt! Så är det väl även oxå IRL!?.. KUL med det i Aftonbladet! Grattis! ;) Vi ska se färdigt en film vi bara såg halva av i fredags då vi var alltför trötta som 2barnsföräldrar ofta är ;) Men om några år kan vi se alla filmer vi vill! Så jag håller med dig! Detta är en kort period av livet och snart saknar man det! HOPPAS du får sova lite mer inatt! KRAM

2009-09-06 @ 21:13:50
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: miriam

såklart är det så :-) det hoppas jag alla förstår! men det är klart vi nyfikna försöker ;-)!

en av de filmerna förresten som man inte blir besviken på även om man läst boken :-) såg den nämligen ifredags :-)..

ha en trevlig kväll!!

2009-09-06 @ 21:51:33
URL: http://ljuvahus.blogg.se/
Postat av: Weronica

Förståligt att du inte kan svara på alla kommentarer. Filmen är btw jättebra och spännande.

2009-09-06 @ 22:22:26
URL: http://www.foxypuma.blogg.no
Postat av: ida

hej hej!!

jag ville bara tacka för en bra blogg och för att du faktiskt bjuder så pass mycket som du ändå gör. jag tycker att du har hittat en bra balans på vad som är okej att skriva om och vad som är privat!!tack än en gång!!

2009-09-06 @ 22:25:07
Postat av: Victoria

God Morgon Josefine!

Män som hatar kvinnor är verkligen jättebra men väldigt hemsk. 2:an har premiär i Sverige den 20 Sep. Skulle inte du kunna ha en lite frgågstund, när du har tid! det skulle vara jätteroligt att få ställa lite frågor till dig. Ha en superfin dag, vickan <3

2009-09-07 @ 08:05:30
URL: http://vickanvicky.blogg.se/
Postat av: jessica

Du kan helt omöjligt hinna svara på allt.. herregud..det måste man förstå.. men du har en UNDERBAR blogg, det första jag gör när jag gett min lilla bebis mat på morgonen är att läsa din blogg!!!! :=) :=)

2009-09-07 @ 10:45:26
URL: http://jessicakamph.blogg.se/
Postat av: Hilde

Det har vi selvfølgelig full forståelse for :) Er veldig imponert over alt du rekker med to små. Selv har jeg bare en, men rekker ikke i nærheten av alt du gjør...

2009-09-07 @ 15:40:30
URL: http://mittlivinord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0