Två matset ifrån Bambino lottas ut!

En härlig helgtävling för er alla som är i samma "situation" som oss. Grötmåltider, smaksportioner och dryck används ofta varje dygn åt de små! Vi använder Bambinos matset och jag köper alltid deras skedar i butiken om de finns om jag glömt egen. De är bäst! Jag samarbetar ju med MAM/Bambino sen tidigare och fick utvärdera deras bröstpump som jag är så nöjd med. I samband med det såg jag flera podukter som inte fanns på marknaden ännu. Det är kul att de nu finns i butiker här i Norge.



Så - nu lottar Bambino ut två set med Bambino nappflaska, en tallrik, bestickset och en haklapp. Ett blått och ett rött set. För att delta skriver du vilket set du önskar i en kommentar nedan samt vilken favoritprodukt DU finner på deras hemsida. Vinnaren presenteras på söndag.




Lycka till♥

Kommentarer
Postat av: *Carro o Elsa*

Ja skulle vilja vinna ett rött sett till min sessa, precis börjat äta hela stora burkar med mat o blir så mallig, skulle va kul o fira med detta =)

tycker om deras skedar supermycket!!



tack för en superblogg kraaam

2009-09-18 @ 11:09:09
URL: http://familjjelyckan.blogg.se/
Postat av: Lindah

Hej!

Jag som verkligen aldrig vinner skulle bli jätte glad över att vinna ett set. Hmm jag är ju så här dryg som använder både blått och rött till mina pojkar så jag kan inte välja :-) Blir glad för vilket som :-)



Båda barnen använder nappar från mam så jag måste nog säga att deras nappar är min favoritsak :-D

2009-09-18 @ 11:21:08
URL: http://www.grodfamiljen.se
Postat av: Jill- nygift, 30 om man, hus och jobb

Jag skulle vilja vinna det blåa setett till en liten söt tjej på 3 år. Deras On the go mugg med liten behållare för snacks hittade jag på hemsidan och fastande helt klart för. Ett liv i rörelse kräver smarta lösningar som den.



Ha en fin dag.

2009-09-18 @ 11:22:18
URL: http://www.fruhurtig.blogspot.com
Postat av: Denise

Om jag vinner så önskar jag det röda setet till min dotter. Min favoritprodukt från mam är deras nappflaskor. De är bäst. Och finns roliga färger!

Hoppas på vinst!

2009-09-18 @ 11:22:19
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: Malin

Skedarna är också en favorit här hemma, dom ligger överallt i bilen, i skötväskan, i leksakslådan...tur dom finns att köpa varje gång man är och handlar ;) Är också helt frälst i napparna "Air" som inte ger massa prickar runt munnen och är lätta att hålla rena då dom kommer i smidiga fodral att ha med i skötväskan etc.



Vinner vi önskar jag ett rött sett!



Kramar från oss

2009-09-18 @ 11:23:44
Postat av: Kattis

Hej hej! Med ett litet frö i magen (fortfarande sambons och min lilla hemlighet) skulle det passa bra att bunkra upp med bra bebissaker. Litar på ditt omdöme Josefine:-) Jag hade dessutom varit intresserad av att köpa bröstpumpen som finns på deras hemsida.



Ha en härlig dag!



/Skånetös

2009-09-18 @ 11:23:47
Postat av: elin

2009-09-18 @ 11:27:59
Postat av: Linda

Fovorittproduktte mitt fra Bambino er mateskjeene. Skulle jeg vinn vil jeg gjerne ha et sett i blått.

2009-09-18 @ 11:28:34
Postat av: elina

Min MAM-favorit är skedarna! Om vi vinner så vill vi ha ett blått set!

2009-09-18 @ 11:30:41
URL: http://bakkertysdal.blogspot.com/
Postat av: valerie

skulle väldigt gärna vilja vinna det röda setet till lillasyster som ligger i magen på bf+6 nu...

Favoriten från hemsidan är vällingburken, var perfekt med stora dottern, att kunna ha med sig färdigdoserad välling/ersättning så man slapp räkna fel på antalet skopor man hällde i, man var nog förvirrad ändå ;-)

2009-09-18 @ 11:33:03
Postat av: Marie

Jag skulle vilja vinna ett rött set till min prinsessa. Jag tycker deras matningsskedar är kanon.

2009-09-18 @ 11:33:35
Postat av: Pernilla

Hej, kul med tävling! Skulle vilja vinna det röda setet till lillan här hemma. Hon är 5 månader idag och ska snart börja äta. Favvoprylen är mellanmålsmuggen, den verkar jättebra!

Ha en bra da!

2009-09-18 @ 11:48:08
Postat av: Suzanne

Vår son Oliwer må vara 2½ år men våra måltider är fortfarande väldigt jobbiga. Han finner det inte intressant eller roligt att äta mat. Han försöker ständigt kasta ned sin tallrik på golvet och MÅNGA ggr har jag önskat att vi hade en tallrik som sitter fast i bordet.

Därför önskar jag vinna detta fina matset. För att det är fina bestick som ser roliga ut, som faktiskt fyller en funktion med sin form och för att tallriken har en sugförmåga undertill.



Favoritprodukten på hemsidan är såklart tallriken med sugförmåga =)



Kram Suzanne

2009-09-18 @ 11:50:02
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Ursäkta, missade önskning av färg på set vid ev minst. BLÅ vill vi ha!

2009-09-18 @ 11:51:00
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Madde

skulle vilja vinna de röda settet till min pojke :) tycker deras matskedar och nappflaskor är toppen.

2009-09-18 @ 11:54:41
URL: http://maddeochpojkarna.blogg.se/
Postat av: Katarina & Neo

Älksa ju deras produkter så det skulle vara toppen att vinna. Om vi gör det skulle vi vilja ha det blåa settet.

Neo som inte är så förtjust i smakportionerna men gärna vill kladda själv och på det sättet får han i sig lite i alla fall. Så tallriken med sugpropp gillade jag bäst!

2009-09-18 @ 11:56:36
URL: http://www.wiggo.org
Postat av: Carina E

Jag skulle vilja vinna ett rött set! Jag blir Mormor om ca en och en halv månad och skulle tycka att det vore kul att ha ett "eget" set när Mini kommer på besök. Eftersom vi inte vet vilken sort det blir så skulle rött passa bra!

2009-09-18 @ 11:57:14
Postat av: Tove

Jaaaa, vilken bra tävling! Jag skulle vilja vinna ett rött sett till min lilla 8-månaders tjej som äter med så god aptit. Den nya muggen med snackbehållare på hemsidan var ju hur fräck som helst! Tack för en bra blogg! Kram

2009-09-18 @ 11:58:23
Postat av: Jacks mamma *Ung, högskolestuderande mamma*

Min favort är aboslut också deras skedar. Dom används jämt och ständigt här hemma. Smidiga att mata med och når ända ner i burken utan en massa klabb.



Om jag vinner vill vi gärna ha det röda sättet till vår lilla kille. Allt måste ju faktiskt inte vara blått ;)

2009-09-18 @ 12:10:58
URL: http://jacksmammas.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag skulle vilja vinna det röda setet till min tjej som har börjat äta själv, vi får inte ens hjälpa till, då är det tvärnit. Tallriken verkar kalasbra då det finns sugpropp på den, vår lilla dam vill gärna vända upp och ner på sin tallrik så maten hamnar överallt.



Jag har alltid använt skedarna och MAM-flaskorna så det är de bästa produkterna tycker jag.



Tack för en bra blogg!

-Erika

2009-09-18 @ 12:13:33
URL: http://eraijka.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Hej!

Jag som verkligen aldrig vinner skulle bli jätte glad över att vinna ett set i rött till min lilla 4- månaders prinsessa som precis börjat med smakisar och banangröt! :)



Jag tycker att tallriken ser himla praktisk ut! :)



KRAM

2009-09-18 @ 12:15:29
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej skulle jag vinna så vill jag ha det röda fina setet till min lilla dotter.



En favorit på bambinos hemsida är äta själv besticken som jag tycker ser väldigt bra ut.



Mvh/Jennie

2009-09-18 @ 12:16:20
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag är med & tävlar, det blå settet passar vår prins.

2009-09-18 @ 12:16:42
Postat av: Åsa M

Kul med ny tävling!! Min favorit är Bambinos vällingdoserare, den är perfekt att ha med sig och den passar även till grötpulver!



Om jag vinner setet vill jag ha det röda till min tjej!

2009-09-18 @ 12:24:25
Postat av: Carolina

Jag vill vinna det röda setet åt min lilla tjej!



Äta själv-besticken tycker jag är toppen!

2009-09-18 @ 12:25:01
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: En bit av oss

Hej!

Jag skulle vilja vinna ett rött set till lilla O!

Favoriterna på hemsidan är Ultivent nappflaska för att slippa onda luftbubblor i lilla magen och Mam Care Manuell bröstpump för att den verkar "snäll" mot brösten :)

2009-09-18 @ 12:32:08
URL: http://enbitavoss.blogspot.com
Postat av: Astrid

Hei!

Vår lille prins ønsker seg et blått sett;) Er så moro når de begynner å spise fast føde, grøt er godt!!!!Den on the go koppen så også veldig bra ut...

2009-09-18 @ 12:53:01
Postat av: jessica

Min favorit bland deras produkter är vällingburken. Perfekt att ha gjort iordning vällingdosen i förväg då lillgumman vill ha en slurk på natten ibland. Man fammlar oftas i mörkret av trötthet och lätt att tappa räkningen på hur många skopor man lagt i flaskan. Skedarna deras är också super, bra att få upp maten i burken och passar bra i lilla munnen till slillnad från många andra skedar på marknanden.

Färgen som jag önskar skulle nog bli röd.

Kul med tävlingar Josefine.

Ha en trevlig helg.

2009-09-18 @ 12:56:07
Postat av: Jenny

Hejsan. Vår son Ralf är sju månader och har börjat intressera sig för att själv kladda med maten. Ett sånt här set vore perfekt och han blir nog jätteglad för ett blått set då han mest använder sin storasysters gamla grejer, vilket betyder att det är mycket rosa :)

Mvh Jenny

2009-09-18 @ 12:57:48
URL: http://jennybabylon.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejsan. Vår son Ralf är sju månader och har börjat intressera sig för att själv kladda med maten. Ett sånt här set vore perfekt och han blir nog jätteglad för ett blått set då han mest använder sin storasysters gamla grejer, vilket betyder att det är mycket rosa :)



Glömde skriva favoritprodukt innan. Vi använder deras skedar och de är jättebra. Skallran, som jag såg ett varningsinlägg om här, har båda barnen lekt mycket med så det är nog den absoluta favoriten.



Mvh Jenny

2009-09-18 @ 13:01:36
URL: http://jennybabylon.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Då hoppas vi på tur denna gången!

Ett rött set hade varit perfekt till min dotter Alva.

Hon är en riktigt kladdemaja och detta kanske skulle kunna underlätta våra måltider!

Annars så är favoriten bambinos skedar, som är perfekta för barnets mun :)

2009-09-18 @ 13:09:10
URL: http://jassenilsson.blogg.se/
Postat av: Susanne Hallqvist

Om jag vann skulle jag välja det blå setet, passar perfekt till det kommande syskonet!



Min favoritprodukt, eller snarare min dotters, är Mam´s nappar, Ulti Mam med latex-sugdel.



MVH Susanne

2009-09-18 @ 13:15:35
Postat av: Petra

Om jag vann skulle jag välja det röda setet,har en liten tös i min mage som beräknas komma 1 jan så det skulle vara kul med lite nytt till henne så slipper hon ärva allt från storesyster:)Min favorit är deras skedar!Mvh Petra

2009-09-18 @ 13:20:08
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag är med och tävlar om ett blått set till min syster och hennes lilla prins, vore kul att överasska dom.

/Emelie

2009-09-18 @ 13:24:09
URL: http://makeaday.wordpress.com/
Postat av: Anna

Min favorit är helt klart bröstpumpen!

Vinner vi önskar sig Kalle det blåa setet.

Ha en undebar dag!

2009-09-18 @ 13:28:13
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/
Postat av: Mickis

Läser din blogg varje dag (oftast) och älskar den!! Blir så glad och inspirerad av den! Får en happy feeling här =) Det blåa setet tycker jag är för sött.. Så vi håller tummar och tår ;-) Ha en underbar fredag och helg! KRAM

2009-09-18 @ 13:31:31
Postat av: Veronica

Hej!



Min favorit är flaskborsten! :) Vi skulle verkligen inte klara oss utan den!

Skulle jag vinna önskar jag mig ett blått sett till min dotter!

2009-09-18 @ 13:33:23
Postat av: Frank

Hei, om jeg vinner så vil jeg gi den til søsteren min som har en 5 måneder gammel liten gutt. Da vet jeg hun hadde blitt kjempeglad. Hilsen stolt onkel! :)

2009-09-18 @ 13:40:47
Postat av: Frank

* Jeg glemte å si at en lys blå hadde vært perfekt! :)

2009-09-18 @ 13:43:08
Postat av: Sandra

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha ett blått set till min lilla pojke som snart ska böra med sin första mat.

Och tror jag får säga deras nappar då det är den ända nappen som min son tar.

2009-09-18 @ 13:45:07
Postat av: Annica

Skulle vilja ha rött set och favoritprodukt på deras hemsida är väl Stor skallra (; Eftersom den stimulerar motoriken och musklerna. :D

2009-09-18 @ 13:46:36
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Linn

matskjeene har vært en favoritt hos oss. Skulle jeg være så heldig å vinne denne gang ville jeg ønsket meg ett blått sett til lillebror som snart kommer.

2009-09-18 @ 13:52:52
Postat av: Janne Merete

Jeg skulle gjerne ha vunnet det blå settet til min 5 måneder gamle sønn som elsker grøt.

Favortitt produktet er de fantastske myke matskjeene: http://www.bambino-mam.se/bambinomam/show.php?id=34248



Klem

2009-09-18 @ 14:29:13
Postat av: Jannike

Hej!

Ett fint blått matset skulle passa perfekt till min Lucas som nyss fyllt 1 år.



Hoppas hoppas hoppas att jag vinner denna gång :-)

Trevlig helg



Kram Jannike

2009-09-18 @ 14:40:00
Postat av: Anita

Jag vill såklart vara med och tävla, som vanligt!

Mina favoriter är Bambinos nappflaskor (både de stora och de små) och deras bestick så vår flicka kan äta själv.

OM vi har turen att vinna skulle setet i rött passa oss perfekt... :D

♥ Kram ♥

2009-09-18 @ 14:42:33
URL: http://anonitota.wordpress.com
Postat av: Gaydar

Nice blogg.. :)



Lyssna gärna på min nya svenska låt under följande länk; http://www.youtube.com/watch?v=-w79H9qRHLg



/ gaydar.blogg.se

2009-09-18 @ 14:59:50
URL: http://gaydar.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Söt blogg! :D

2009-09-18 @ 15:20:14
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: Anna Johansson

Hej Josefin!

jag skulle gärna vilja vinna det röda settet. Och ur det övriga sortimentet skulle den leksaken som kallas "aktivitetsleksak" vara perfekt åt min lilla pojk som är född samma dag i år som din lilla Ella. Full fart är det på dem som du säkert märkt så tror den leksaken vore perfekt.

Mvh Anna

2009-09-18 @ 15:22:23
Postat av: Elisabeth

hei :) jag är med å tävlar igjen :))

Om jag skulle ha turen at vinna, så skulle jag ha valt det röda sätter till min lilla flicka som är 5 månader.Å nu har vi börjat med gröt. Min favorit är skedarna= perfekt för gröten :)

ha en fin helg.

kram

2009-09-18 @ 15:30:07
Postat av: Sascha

snygg blogg :)

2009-09-18 @ 15:38:33
URL: http://saschaas.blogg.se/
Postat av: Catarina

Postat av: Catarina

Jag skulle vilja vinna det röd setet till vår lilla Alva på snart 6 månader som precis börjat äta mat. Min favorit av Bambino/MAM:s produkter är aktivitetsleksaken. En allt i ett leksak för små barn :)

2009-09-18 @ 15:46:26
Postat av: Jessica

Håller med om att de skedarna är bäst. Helt suveräna! Nu har dock lilla prinsen blivit så stor att han vill äta själv (1 år) så jag måste säga att min favoritprodukt är setet med talrik och bestik. Vinner jag vill jag ha det blåa setet. Helt underbart!

2009-09-18 @ 15:48:36
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Siri

Jag skulle vilja vinna det båa settet till en liten prinsessa jag har hemma.



MAM Care manuell bröstpump är min favorit! Så enkel och bekväm!



Ha det bra och ta hand om er! Kram

2009-09-18 @ 15:51:16
Postat av: Ellen och Love

Hej! Om vi har tur den här gången skulle vi vilja ha ett blå set. Favoriten på hemsidan är napparna med rund sugdel. Love älskar dem! Ha en härlig helg. Kram

2009-09-18 @ 16:00:25
Postat av: Magda

Hej, har börjat läsa er blogg och gillar den, har själv en blogg som jag mest har för nära och kära. Skulle gärna vilja vinna ett blåttset, flaskorna som bambino har är de ända som funkar för lilleman som inte ville ta flaska från början. Hoppas vi vinner för det hade blivit en perfekt 6 månaders present, han blir det den 24sep. Kram

2009-09-18 @ 16:02:38
Postat av: Sofia

Min favoritsak på sidan är mellanmålsmuggen som vi använder flitigt här hemma. Kanon när man skall iväg en dag..



Om vi har turen på vår sida hade vi gärna vunnit det röda setet..

2009-09-18 @ 16:09:07
URL: http://fialuringens.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej!



If you´re not in, you can´t win, inte sant?

Så jag och sonen (6 mån), vill såklart vara med att tävla även denna gången.



Sonen skulle villja ha det blå matsetet om vi skulle ha tur att vinna denna gången =)

håller tummarna nu

2009-09-18 @ 16:19:57
URL: http://www.trasdockansdagbok.blogspot.com
Postat av: Catrine

Detta sett skulle vara perfekt i rött till min prinsessa! Min favoritprodukt är annars matningsskedarna. Ha en bra helg!

2009-09-18 @ 16:22:30
Postat av: Linda

Föresten så glömde jag ju att våran favoritprodukt är haklapparna i hårdplast. De är de enda som passar när han ska äta, då det blir allderes för intressant med en i mjukare plast att stoppa i munnen ;-)

Då får skeden inte plats...

2009-09-18 @ 16:22:36
Postat av: Jessica

Vill vara med och tävla om det röttset då fasters älskling behöver det för det verka va bra produkter.

2009-09-18 @ 16:23:20
Postat av: Ann-Sofi

Jag skulle vilja vinna det röda setet till min prins här hemma.

Oj det finns mycket bra saker, aktivitetsskallra,vällingburk, skedarna m.m.

Ha det bäst!

2009-09-18 @ 16:23:22
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vet inte om mitt förra kommentar komme med så jag försöker igen. Vill va med och tävla om de röda set då de verka va bra saker och fasters älskling ska ju ha det bästa.=D Sen behöver mamman i huset kanske liten upppiggande present. tro det skulle vara saker som används flitit hos dem.

2009-09-18 @ 16:29:53
Postat av: Jessica

Om jag vinner vill jag gärna ha ett rött set! Använder bambinos skedar dagligen och det är dom bästa! På deras hemsida hittade jag även mellanmålsmuggen som verkar super när man är en mamma i farten!

2009-09-18 @ 16:41:28
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Hej fina du.



En av mina absoluta favorit Bambino-saker är vällingdoseraren. Helt perfekt att ha med ut på turer samt på natten när man ska snabbt och med suddig blick fixa välling. Ovärderlig enligt min åsikt!

Om vi skulle vinna så vill jag gärna ha det blåa till min söta lilla kille.

Tack för din fina blogg.

Kram Lotta

2009-09-18 @ 17:00:53
Postat av: Rebecca

Hej!

Jag skulle vilja vinna det röda till mitt kusinbarn Lovis.

Eftersom Lovis gillar nappar precis som jag gjorde när jag var liten, så får det bli favoritprodukten på hemsidan.

Ha en bra helg.



[email protected]

2009-09-18 @ 17:22:42
Postat av: Helene

Hej!



Skulle vilja vinna ett rött set till min lilla tjej på 7 månader.

Nått annat från deras sida skulle helt klart vara nått ur "Lek och Lär". Kan bara inte bestämma mej för EN sak! ;o)



Mvh Helene

2009-09-18 @ 17:35:34
Postat av: Johanna

Jag vill vara med och tävla om ett rött set åt min lilla Ella som gärna äter själv. Favoriten är haklappen i mjukplast som fångar upp endel av allt som spills.

2009-09-18 @ 17:42:10
URL: http://ellalily.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!



Jag skulle jättegärna vilja vinna ett rött set till vår lilla sölemaja. ;-) En till haklapp och en matskål med sugkopp är precis vad som behövs här hemma.



Favoritprodukten är annars deras bröstpump, som även jag tycker fungerat toppen.

2009-09-18 @ 17:53:29
Postat av: Linn

Hei!

Jeg prøver igjen, alltid så gøy med konkurranser og du har så mange fine premier! Jeg skulle villet ha det røde setter til min lille jente og synes trainer flasken er kjempefin!

God helg!

2009-09-18 @ 18:01:02
Postat av: Andrea

NU måste jag verkligen göra ett försök till att vinna, Bambino är verkligen en favorit här hemma hos oss! Skulle jag ha den otroliga turen skulle jag välja ett rött set till min lilla dotter. Favoritsaken på deras hemsida måste jag säga att muggen med behållare för snacks är! Sååå smart för föräldrar i farten!

Trevlig helg!

2009-09-18 @ 18:07:56
URL: http://www.bebisen.com
Postat av: Sofia S

Hej. Håller tummarna för att jag vinner den här gången ;) Jag skulle vilja ha det röda setet om jag vann. Min favorit produkt från Bambino måste vara tallriken som man kan sätta fast (med hjälp av sugpropp) i bordet! Mycket användbart när de små ska äta själva. Kram Sofia

2009-09-18 @ 18:12:10
Postat av: Maria

Åh, deras skedar är oslagbara! Vi skulle bli såå glada för ett rött set till vår älskade Agnes! Må gott! Maria

2009-09-18 @ 18:28:48
Postat av: Stina

Om jag har turen med mig, så skulle jag vilja vinna det röda setet!



Vällingburken är en favorit, smart att ha med sig på utflykten!



KRAM

2009-09-18 @ 18:56:58
URL: http://fladdor.blogspot.com
Postat av: Linda

Vi skulle bli så glada över det fina röda setet. Favoritprylen måste ju vara de söta nappflaskorna, de är ju bara så fina! Ha det! Linda

2009-09-18 @ 18:58:39
Postat av: Två barns mamma från Umeå

Hej!

Här hemma används napparna flitigt av lillasyster och storebror hade nog varenda färg av skedarna när han var mindre:) skulle bli jätteglad om vi vann ett sett till lillasyster som snart ska börja med lite smakportioner. vi tar gärna ett rött sett!

Tack för en bra inspirationsblogg!

2009-09-18 @ 18:58:41
Postat av: Moster till Viktoria

Jag skulle vilja vinna det röda setet till min fina syster/guddotter.

Favoriten från hemsidan är mellanmålsmuggen! Den är jättefin och skulle säkert vara väldigt användbar! :)

2009-09-18 @ 19:03:19
URL: http://sdfd
Postat av: Mikaela

Hej Josefine! Väldigt trevlig blogg! Har följt dig ett tag nu men aldrig lämnat ett spår efter mig. Tänkte ta chansen att vara med och tävla lite då det sällan händer, brukar alltid strunta i det då jag aldrig vinner.. Har en liten grabb i magen som kommer när som helst :) önskar självklart det blåa setet till honom, samt att jag fann bröstpumpen på hemsidan väldigt attraktiv :) Kram!

2009-09-18 @ 19:14:32
URL: http://growinglife.blogg.se/
Postat av: Mamms

jag vill vinna det röda setet till min lilla prinsessa.

min favorit är de designade napparna. tycker det är coolt, kul att kunna välja lite annorlunda nappar tycker jag.

2009-09-18 @ 19:14:48
URL: http://mamms.bloggsida.se
Postat av: Anna-Maria

Godkväll..



Detta är första gången jag tävlar, jag har inte vågat innan..



Jag är en gravid änglamamma och ser fram i mot att bli mamma på heltid..

Jag har inte vågat handla saker ännu, men att vinna något känns inte lika farligt..



Om jag skulle vinna så spelar det ingen roll vilket färg.. Eftersom jag inte vet vad det blir..



Jag gillar deras mjuka skallra, otroligt söt och det blir nog en sådan när jag är mer säker på att bebis mys skall stanna kvar..



Ha en trevlig helg!

2009-09-18 @ 19:27:05
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: jessica

Hej Josefine! Min favorit är det blå settet! Älskar mam:s produkter, och min son har precis börjat med små smakportioner, och då vore det ju helt perfekt med ett blått sett från mam!!!! I övrigt är deras nappar och skedar mina favoriter :=)

Ha en fin helg! Själv sköter jag om min febriga 4 månaders son.. :(

2009-09-18 @ 19:29:45
URL: http://jessicakamph.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag älskar deras "Första boken". Vi köpte den till vår dotter på 5,5 månad och hon har älskat den från första stund. Prassel, fina färger, tuggvänlig upphängning och att det finns siffror att börja lära sig räkna lite.

Om jag vinner skulle jag vilja ha ett rött set till min lilla Freja!

2009-09-18 @ 19:37:01
URL: http://www.bengalning.net
Postat av: elmida.se

Självklart vill vi tävla =)

Såna produkter kan man inte få för mkt av, alltid nåt som är i disken. Ett blått set skulle passa perfekt till vår Melvin 11 månader =)

2009-09-18 @ 20:12:04
URL: http://elmida.se
Postat av: carro

Såklart man testar & tävlar igen =)

Det röda setet skulle passa lillfröken. Den där muggen Learn to drink cup är något ja skulle tänka mig köpa även.

2009-09-18 @ 20:57:28
URL: http://carolinejonsson84.blogg.se/
Postat av: Sofie Roslund

Jag skulle vilja vinna det fina ljusblå setet till min dotter Elsa, 1.5 år. På MAMs hemsida finns massor av färgsprakande härliga produkter, min favoritprodukt är bröstpumpen som jag skulle vilja ha till lillasyskonet som kommer om några månader!

2009-09-18 @ 21:36:27
Postat av: Malin - mamma till Sam

Jag gillar deras skedar, de är verkligen perfekta!! Jag vill ha ett blått set om det blir vår tur att vinna nu!!! Kram

2009-09-18 @ 22:17:03
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: maijsan

Jag har nästan precis börjat med smakportioner till min dotter Lykke som snart är 5 månader. Skulle verkligen bli super glad om jag vann ett set, ett rött helst. På hemsidan fastnade jag för Namn-napparna, nu när hon ÄNTLIGEN har lärt sig att ta nappen så vore det ju skoj att köpa en sådan! Kram

2009-09-18 @ 22:41:26
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: Frida Almqvist

Jag skulle gärna vinna ett rött set till vår lilla Lo, som ligger i magen -snart redo att möta världen.

Favoriten på hemsidan skulle jag säga är "MAM Care manuell bröstpump". Helt klart något jag kommer investera i.

2009-09-18 @ 23:45:11
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Vilken perfekt tävling för oss :)



Jag vill jättegärna vinna ett blått set till min Ludde 7 månader. Jag börjar märka att det går åt en hel del saker för att mata.



Håller alla tummar jag har :)

2009-09-19 @ 00:04:50
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Linda Hjortén

Hej!

Min dotter Teomina är nu 5 månader och hon älskar sin Mam Ultiventflaska, hon skulle bli jätteglad om hon vann ett rött sett med tallrik, bestik, haklapp och flaska eftersom hon nyligen börjat med smakportioner som hon tycker är mums mums;-)



Tack så mkt för en helskön blogg:-)



Linda & Teomina

2009-09-19 @ 00:34:36
Postat av: Bonnie

Hej hej



Skulle gärna vara med. Önskar ett rött sett till min lilla Eifie.

Något annat som är super från bambino är deras engångshakappar!



kram Bonnie

2009-09-19 @ 01:03:45
URL: http://bonniesvitarum.blogspot.com/
Postat av: sandra

Jag måste säga att min favorit sak är den smarta flaskborsten så du kan få nappflaskorna rena lättare!

Jag skulle gärna vinna ett rött sett till lilla Angelina(jag är moster) Mvh Sandra

2009-09-19 @ 07:55:14
Postat av: Sofia o Hugo

2 rätters skålen är en favorit på deras sida! Å skedarna! :)



Å jag vill gärna vinna det blå setet till min Hugo !



KRAMAR

2009-09-19 @ 08:40:14
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Postat av: Marie

Hej,

Nu när vi har börjat med smakportioner för vår dotter skulle det vara roligt om vi vann det röda sättet.

Jag tycker skedarna, vällingportionsskålen.



Marie

2009-09-19 @ 08:46:09
Postat av: Emma

Å jag skulle vilja vinna det blå setet till min lilla plutt som nu börjar bli stor och äta riktig mat. =)

Just nu är skedarna min favvo!



/Emma

2009-09-19 @ 11:37:20
Postat av: Anette

Jag önskar mig det blå setet och favoriten på hemsidan är den stora skallran som kan vridas o bitas i det oändliga :)

2009-09-19 @ 12:04:51
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: evamar

Rött eller blått spelar ingen roll alls. Båda är lika fina och även pojkar kan ju äta ur en röd tallrik, eller hur?



Skedarna är en favorit även här!

2009-09-19 @ 12:30:48
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: Julia

jag vill gärna vinna ett rött! jag gillar också skedarna, och tallrikarna som kan sugas fast :)

2009-09-19 @ 13:33:51
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: Lillan

jag vill vara med. skulle vilja vinna det blå sättet. jag tycker deras 2 rätters skål värkar praktisk! ha det fitn!

2009-09-19 @ 13:36:05
Postat av: Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

2009-09-19 @ 14:33:52
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Karin

Jag gillar deras hakklappar i plast som är en klassiker som håller i tiden!

Jag vill gärna vinna det röda settet trots att jag har en liten pojke.

Kram Karin

2009-09-19 @ 15:22:21
URL: http://www.bagerskan.com
Postat av: Nybliven mamma till 3måns pojke!

jag skulle vilja ha det blå settet =)

den produckt jag fann bäst på deras hemsida var faktiskt pumpen och taldriken som sugs fast på bordet!

/Stephanie & Liam

2009-09-19 @ 15:24:32
URL: http://ickiz.blogg.se/
Postat av: Anna

Då jag och mannen bestämt oss för att försöka bli gravida (dock hemligt fortfarande)har jag börjat titta smått på saker att bunkra upp med (som den lilla hamstern man är)

Och dessa produkter från bambino verkar ju vara väldigt bra så jag är gärna med och tävlar! =)

Eftersom jag inte vet vad vi får för kön den dagen vi blir föräldrar så spelar inte färgen någon roll.



Min favoritprodukt på hemsidan är nappflaskorna som finns i mängder olika utföranden och kommer finnas här hemma när bebis väljer att komma =)

2009-09-19 @ 16:04:03
Postat av: Agnes

Jag vill gärna vara med! Det blåa setet skulle min son Liam gilla:)



Min favoritprodukt är de mjuka matskedarna i silikon som vi har här hemma. Tycker dom är kanonbra och behagliga för de små tandkötten!



Ha en myspysig lördag!

2009-09-19 @ 16:37:28
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com
Postat av: Anneli

Hejsan! Jag vill gärna vara med och slåss om det blåa matsetet! Min favoritprodukt hos bambino är de söta nappflaskorna! Finns i så många roliga färger att välja mellan!

Nu håller jag tummarna!

2009-09-19 @ 16:41:57
URL: http://annelilau.blogspot.com
Postat av: Simon

Det blå matsetet till sonen hade varit perfekt. Min favorit är besticken i tre delar.

2009-09-19 @ 16:44:03
URL: http://liamspappa.blogspot.com
Postat av: Teresa

Jag skulle vilja vinna det blåa matsetet till min underbara systerson. Nu kommer han att tycka att det är ännu roligare att komma hem till mig.

Bäst är Ultivent nappflaskan. Det tycker även lilla Benjamin.

2009-09-19 @ 19:30:28
Postat av: johannah mikaelsson

Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja ha det blå setet till min lilla myskille här hemma. Han ska alldeles strax få börja med sina första små smakisar. På Bambinos hemsida så tyckte jag mest om tvårätterstallriken med lock och "On the go-muggen", pssar perfekt om man är ute på små strapatser och vill ha det så smidigt ordnat som möjligt vid matdags =)

2009-09-19 @ 19:50:01
Postat av: Maria

Ett rött set hade passat min lilla Olivia, en superglad tjej på 8 månader som bara mumsar i sig all mat : ) Annars så älskar jag MAMs nappflaska Ultivent det är den enda flaska min dotter dricker ur, jag var överlycklig när jag hittade den och hon tog den!



Kram Maria

2009-09-19 @ 20:00:27
URL: http://mariisens.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin

Hej!

Jag vill vara med och tävla! :D



Min favoprodukt är:

Det är skedarna, dom använder vi när vi ska ge D-vitaminer till Kevin (min son) skita bra skedar. Har inte hunnit testa det mesta med deras märke :)

Snart så äre dags för Kevins första smakportion och den där paketet eller vad man ska säga skulle bli perfekt till han :D



KRaam

H

2009-09-19 @ 20:37:12
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Maria

Deras nappflaskor är de bästa! De har vi använt sedan dess att vi köpte den första flaskan och skulle aldrig byta ut dem, har provat andra men Bambinos är favoriten både till funktion och design!



Skulle jag vinna vill vi ha det röda setet.

2009-09-19 @ 22:11:03
URL: http://novamaria.blogg.se/
Postat av: Sarah - 21 år och tvåbarns mamma

Hejsan! Klart man är med och tävlar. Perfekt nu när vår lille gosse har kommit igång med sina smakpotioner. =) Så såklart vill vi ha ett blått sett till honom. Och en av mina favorit produkter är just tallriken som är såå smart med sugklocka under så den hålls på plats.



Ha en bra kväll!



Mvh Sarah

2009-09-20 @ 00:07:38
URL: http://lillsaraah.blogg.se/
Postat av: jessie

Åh så sött matset! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag vilja ha ett blått matset! =) Min favoritprodukt är "Aktivitetsleksaken".



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/september/vinn-tva-matset-ifran-bambino.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

2009-09-20 @ 00:23:38
URL: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/
Postat av: Nina

roligt med tävling :D



Min son är snart 10 månader. Vi matar honom ganska så ofta med andra ord. Svårt att välja en produkt som jag gillar hos bambino. Men barnmuggen har vi två av. Med den muggen så lärde han sig att dricka vatten. Vi provade allt! Enda som funka. Så jag vart såå glad!



Det andra ja gillar är deras skedar. hade en med mjuk sked när han började äta. samma sak där, inget annat funka. Nu är mina favoriter de med långt skaft. Vad vore ja utan dem :D såå bra. Har nog 6 st sådana :D



Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha ett rött sett. Älskar den färgen =) Det skulle nog min son göra med!



Må så gott! Nina

2009-09-20 @ 00:55:13
URL: http://mod, esida.blogg.se/
Postat av: Linda

Min favorit måste jag nog säga är nappen air, Silk teat. Ingen annan napp duger nu längre. Dessutom får han lätt utslag runt munnen som vi har märkt av andra nappar innan. Gillar även muggen on the go och den stora skallran har vatt en stor favorit när tänderna har vatt på väg. Antingen var det att bita i våra möbler eller den skallran som gällde :P



Iaf, så skulle jag vilja ha de blåa settet.



Mail: [email protected]

2009-09-20 @ 06:58:02
Postat av: Mattias

Halloj! Jag skulle väldigt gärna vilja fira att jag snart blir pappaledig med min son genom att kunna ha detta fina matset att använda vid våra mysiga luncher. Ett rött skulle vara fint.

Ha en bra dag!

Mattias!

2009-09-20 @ 10:57:29
Postat av: Anne Cecilie

Kjære Josefine! Først og fremst, takk for en fantastisk blogg. Trodde aldri jeg skulle bli en sånn blogg o holic;-)Jeg får veldig mye glede og inspirasjon av å lese din blogg. Synes du gjør en god jobb som mor til 2!Hvis jeg vinner denne konkuransen, så vil jeg gi det videre til en av mine kjæreste venninner. Hun er gravid, og venter sitt første barn.Hun har vært mye syk, og jeg ønsker derfor å kunne muntre henne opp med en fin gave som din premie. Ha en fantastik dag!

2009-09-20 @ 11:40:45
Postat av: Wenche

Hei:)



Jeg prøver igjen! Før eller siden er det kanskje jeg som er den heldige vinneren;)



Vinner jeg ønsker jeg meg det blå settet:)



Et favorittprodukt fra Bambino er enganssmekkene. Kjempepraktisk:)



Ha en fin søndag:)

2009-09-20 @ 12:20:47
Postat av: Sonja

Om jag hade haft turen på min sida så hade jag velat vinna det röda settet. Med en liten prinsessa i magen är det ju fint med något rött och nyttigt. Jag hade också valt att köpa en av de mjuka skallrorna samt bröst pumpen har jag vurderat ....



Ha en fantastiskt skön söndag.

2009-09-20 @ 12:35:14
Postat av: lotta

Mina favoriter är helt klart skedarna (och napparna såklart). Om jag vinner vill jag ha det blå setet till lill-prinsen :)

2009-09-20 @ 13:47:41
Postat av: Camilla

Hej :)

Jag skulle vilja ha de blåa setet :) tallriken e jättebra till min son som alltid vill vända sin tallrik upp o ner, O hans flaskor e ganska använda nu :)

Behöver nytt :)



Massa kramar från Camilla o Lucas

2009-09-20 @ 14:16:43
URL: http://olssoncamilla.blogg.se/
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag hoppas jag inte är försent ute nu men jag önskar mig ett rött set då mitt lilla kusinbarn skall börja äta gröt/burkmat.



Hoppas på tur

2009-09-20 @ 14:33:22
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Glömde skriva min favoritsak, jag gillade verkligen nappen som Dogge designat. Sen tycker jag att de har jättefina nappflaskor och jag har själv alltid använt dem.

2009-09-20 @ 14:34:39
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Maria S

Den bästa produkten från Bambino är kort och gott deras nappflaska. Vet inte varför men när min son var liten och jag tyvärr inte kunde amma honom helt så var det endast Bambinos nappflaskor som funkade... Evigt tacksam.



Vill gärna vinna det blåa setet till min lilla pojke i magen, en liten lillebror!



Maria

2009-09-20 @ 15:29:22
Postat av: Karolina

Hoppas på bättre lycka denna gång.. favoriten från bambino är ju självklart nappflaskan till både välling å vatten.. skulle vilja vinna det röda settet..



Ha en trevlig dag!

2009-09-20 @ 15:51:47
Postat av: Hemma hos Katta

Eftersom jag med spänning väntar på att vår lilla kille ska komma ut till oss lagom till det nya året har jag inte hunnit beta av några Bambino-produkter, MEN precis som dig kommer jag förmodligen älska deras färgglada platsskedar när det blir dags för smakportioner.



Hoppas på ett sött set i ljusblått om jag har turen på min sida!



Ha en mysig söndag! Kraam /Katta

2009-09-20 @ 16:18:15
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Rövarmamman

O min prinsessa fyller 9 månader idag, detta skulle vara den perfekta presenten till henne! NU håller vi tummarna, vi ger oss inte, tävling ef. tävling... Vi skulle vilja ha rött om vi vinner:)



Jag vet att hon är också stormförtjust i denna aktivitetsleksak,

http://www.bambino-mam.se/bambinomam/show.php?id=34608

då hennes fina lekkamrat hade en sådan häromdan, som hon hela tiden tog från honom....hon verkligen älskade den, så jag måste köpa en sådan till henne!

Tack för sådan fina tävlingar prinsessan! Kram från oss!

2009-09-20 @ 16:31:25
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Fia

Hej Josefine! Din blogg är grym! Jag skulle välja det blåa setet till min systerdotter. Hon ska inte bara ha "flickfärger" ;) Favvosaken är aktivitetsleksaken, allra helst nu när tänderna börjar komma..

2009-09-20 @ 19:34:54
URL: http://www.metroblggen.se/ihuvudetpafia
Postat av: benjamins mamma

Sån bra tävling !! Favoriten är skedarna... Dom är suveräna!! :) Hoppas på vinst denna gång och önskar då ett blått set, till lillgubben :)

2009-09-20 @ 20:38:24
URL: http://bakkertysdal.blogspot.com/
Postat av: Julia

Min favoritvara är skedarna, så otroligt praktiska! :-) Om jag vinner önskar jag ett blått set till min lillprins! :-)

2009-09-22 @ 00:40:26
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0