VINNER DU?

Nu har jag och E hamnat i soffan! Ljusen är tända och barnen somnade sött då vi sent kom hem. Ellisen somnade hos Bestemor och somnade om här igen. Elian har varit SÅ god idag och lekt och pratat massor. Vart kom den STORA vackra treåringen ifrån säger jag ofta åt E och så skrattar vi stolt. Han är ju VÅR!



Jo, vinnaren i tävlingen kommer om någon sekund. Ska bara lotta först.

Postat av: Anki

jag skulle gärna vilja vinna TIGER WHITE, att kunna ge till min kompis när hon får sin lilla i januari!
PERFEKT PRESENT till en småbarnsmamma!!!

2009-09-26 @ 23:37:49

GRATTIS!!Maila mig din adress så att vinsten kan komma i posten bums!
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilken tuff skinnjacka!=)

Vad är det för märke och var e den köpt?

Mysig blogg du har..



Varma hälsningar, Veronica

2009-09-27 @ 22:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0