Vognverden.no

Jag fick för en stund sen ett mail ifrån en GLAD norsk läsare som med sin kollega driver Vognverden.no Kika in på sidan, de har ALLT!
Ella har fått detta stormtrekket ( vindskydd ) att ha på sin fina vagn i höst / vinter. Det är något som inte finns till Bugaboo så denna var PERFEKT! Just nu bjuder de både svenska och norska läsare på FRI FRAKT om ni vill köpa ett likadant. Självklart valfri färg ;-)



"Det prisvinnende* stay-put stormtrekket er utrolig praktisk og har mange smarte løsninger:

- festes til vognrammen ved hjelp av trykknapper
- stor og god fotlomme som holder små føtter varme
- enkel å feste/ta av
- passer 99,9% av alle vogner og triller
- kan brukes fra nyfødt og ut vognperioden
- det følger med matchende oppbevaringspose
- kan vaskes i maskinen

*Practical Pre-School Gold Award 2005"


Här kan bebis sova skönt i vind, regn eller snö!


Levereras i denna!

Ps. Ellas fina myggnät finns också i shopen.

Kommentarer
Postat av: Cissi*

Hej josefine! Tycker om din blogg jätte mycket och läser den varje dag=) Ska snart tatuera mig=) en fjäril hade jag tänkt,velat de fler,flera år men nu äntligen e de dax=) Minns att ja sett att du har de på ryggen? Så jag hoppas och önskar att du kunde lägga ut en bild på dina tatueingar? skulle va sååååååå himla snällt! om du inte vill lägga den på bloggen kanske du kan maila mig bild i så fall? på [email protected] hoppas verkligen du kan ta en bild på dina fjärilar? om inte så bara på en i närbild=) tack på förhand! kram kram

2009-09-23 @ 10:13:54
Postat av: elin

2009-09-23 @ 11:06:07
Postat av: elin

Hej! Vad fin liten åkpåse eller vad det heter. Jag ska in och kolla på sidan nu. Ha en bra dag. Kram Elin.

2009-09-23 @ 11:07:51
Postat av: Tina



Hoppas ingen har missat psykopatens blogg?

Hemskt men fascinerande, bloggar om sitt liv som psykopat.

Fängslande att få om läsa sådant man aldrig får annars!



Vågar du?



www.nimrodofobi.blogspot.com

2009-09-23 @ 11:12:29
Postat av: Rövarmamman

Oj så fin! Vilken tur du har ;) kram

2009-09-23 @ 11:12:42
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Marie

Fin. nu får Ella det ännu mysigare då i vagnen.. Nu har jag fått min "energi kick" av din underbara blogg så nu ska jag plugga. Ha en mysig dag!

2009-09-23 @ 11:26:42
Postat av: Hanna

Hoppas du har en lika fin dag som jag :)

/ Farbror Frans

2009-09-23 @ 12:34:03
URL: http://farbrorfrans.blogg.se/
Postat av: Mamma Stina

Snyggt!



Var längesedan jag kikade in hos dig, ska bli kul att se hur stora barnen har blivit!



:)

2009-09-23 @ 14:39:58
URL: http://www.minbebis.com/mamma_stina/
Postat av: Pernilla

Hej!

Fick min vinst i dag, det röda matsetet eller röda och röda, nappflaskan och hakklappen var rosa men det gör inget. Jag tackar så för vinsten och lilla Sofia verkar nöjd :). Ha en fortsatt bra dag.

Kram på dig!

2009-09-23 @ 15:33:34
Postat av: Lill

Jättefin! Hur går det med husförsäljning åt er? Är så nyfiken på vart ni tar vägen sen, du har så fint och rofyllt hemma, hos oss är det alltid stökigt, håller man inte efter varje dag så blir det kaos på en gång. Städade tex i förrgår och igår gjorde ingen någonting och då vart det kaos. Jaja, så är det när man är många, men huvudsaken att alla i familjen är lyckliga.

Kram på er och ha en fortsatt härlig dag i höstvädret, Lill

2009-09-23 @ 15:36:46
URL: http://blogg.fembarnsmorsan.se
Postat av: Josefine Andersson

Hej ! Vindskyddet var verkligen superfin ! Hoppas du njuter av dagen. Kram !

2009-09-23 @ 15:38:00
URL: http://j0ssse.blogg.se/
Postat av: barnshoppingbloggen - mode & shopping för barn!

Vilket fint! Kanske en bra sak att skriva om i min blogg! :-) Tack för tipset.

2009-09-23 @ 15:49:07
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0