Helgrapport

Fredag: Hængde med på after work o var chauffør, sen god middag på Yayas med E & sen Latter med många från jobbet. Så långt allt gott. Sen Barbera o massa øl før alla o jag bara blev trøttare o trøttare så vid 2 var jag i sæng  :)

Lørdag: Powerwalk, hemmamys med stædning & bok (ENSAM!) , fick besøk av Es væn m dotter (4 år) som hængde m mig då jag lagade lasagne m færska champinjoner, sminkade mig, bytte om & gjorde sallad & vitløksbrød SAMTIDIGT som jag busade med henne. Resultatet helt ok, middag m Petronella & Stefan (som kom till desserten pga fyllesjuka...hmm ;)) Sen kørde jag ner t bryggan o vi satt på Barbera i någon timme innan vi åkte hem & de gick vidare! En halv film & en chokladtårtebit senare sov vi!

Søndag: Fika på Fru hagen m Petra & Karin, sen marknad på Blå m Petra. Sen hem & kikade film & sen  Bio. Skitfilm men SUPERMYS!

Japp då vet ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0