Æntligen helg

Ja så kom återigen en fredag, underbart!

Hela dagen kan man leva på att det ær fredag & helg. Ikvæll ær det dubbeldejt med Eivind & hans kompis+ flickvæn. Jag har mer lust på tacos i soffan men han vill så gærna ha mig med. Vi får se....

Imorgon fødelsedagsfest hos Maria (en annan kompis flickvæn ) så det blir vældigt skoj. Mina egna friends ær ændå out of town denna helg så jag får jobba på flickvænsbiten & slæpa med Eivind på Blå marknad på søndag som tack så jag får shoppa något! Blir skoj, tycker om att vara flickvæn nær pojken ær så underbar....

Upptæckte igår efter en rejæl garderob (+hela lægenheten) stædning att jag har så mycket klæder! Så mycket fint som jag aldrig anvænder, skærpning!

Klæder: Svart mysklænning m v-ringning, vitt spetslinne under, grøna støvlarna & svarta strumpbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0