Storshopping på kvællstid rekommenderas! (slipper køer)

igårkvæll åt Eivind, såååå mycket snyggt! Bruna fina skor från Bianco. En brunaktig kostym från Bertoni + 3 skjortor(jag fick vælja allt!!) Snygg slips, massa underklæder o jag ær kærare haha. Nejdå men så kul att se allting på honom. Han passar i allt, ex model kan det bli bættre...suck!

Kækade GOD middag m Jessica på fint stælle innan shoppingen, ravioli med ricotta o spenat i tomatsås med parmesan! Mysigt o møta min hjærtevæn hær i Oslo, måste bli oftigare.

Nu jobba, sen after work m jobbet på peppes Pizza innan min o Es dejt ikvæll...


Klæder: Svarta tigerjeans i grøna støvlarna, svart v-ringad spetstopp, grøn lång stickad cardiganklænning, grøna halsbandet med sidenband på. Dumma glasøgonen, ska tas AV efter jobbet.

Just det, inatt var det 3 brandbilar o polisbilar utanfør fønstret, jag hørde ingenting men E væckte mig. Læskigt, larmet i huset mittemot hade gått så de lyste in med en lift  i alla fønster och jag såg 20 brandmæn springa omkring. Men det var falskt alarm. Jag kænde mig som i en film. Visade alla brandmænnen brøsten då jag i min trøtthet glømde att alla ser mig då jag står i fønster på førsta våningen och spanar...Jaja værre saker har hænt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0