Mysdag

MysdagKanondag idag trots lite sömn. Vaknade o käkade frukost som vanligt, är så hungrig nu på slutet måste alltid kliva upp o nattfika efter jag läst i någon timme. Sen snabbdusch o  ut o möta Gro o Siri. Stötte på Maria som haft sin bebis i en månad nu o jag hade bara sett henne på bild. Så söt!!

Sen köpte jag mobil med tjocka söta björnar på till spjälsängen o sen gick vi på Lyst o käkade jättegod lunch. Club Sandwich med bacon o grovt bröd o en latte.

Jag gosade o höll Helena massor o hon är en supergo bebis som njuter av o bli vaggad o sjungen för. ( kan man säga så??) Så nu har jag kommit hem o E ska hämta upp mig efter jobb för han ska spela fotboll m jobbet o jag ska promenera lite runt planen då de spelar, så nu är det dags för träningskläder.

Solen strålar o livet känns extra bra idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0