Akupunktur

Nyss hemkommen fra akupuktur. Äntligen var det molnigt då jag klev ut därifrån, annars är hettan hemsk nu tycker jag. Inatt har jag haft mensvärk i rygg o mage o mkt sammandragningar. Men hon kände mig på pulsen o sa att jag ej föder inom 2 dagar iaf. 

På torsdag är det v 37 o efter det är det ingen fara alls om han föds, innan v 37 kan han ha svårt o äta sig riktigt mätt o ha mindre underhudsfett ( min har dock MKT redan o värmen är ju inget problem att hålla i denna hetta) Så nästa tisdag kör vi igång med akupunktur för att han ska födas!

Hon sa att jag har mkt energi trots en jobbig natt utan sömn o att jag verkar frisk men behöver äta mer kött, spenat o bönor nu innan födsel o amning. Så kanske en biff ikväll om jag orkar, man är ju inte så hungrig i värmen. Skulle egentligen ha käkat m Jessica på Jacob Aal men vi ska ta det imorgon är så hilma trött o hängig nu.

Nu ska jag läsa vidare i min bok Saknad o vila lite med nypressad apelsinjuice. 
Längesen jag var så här trött o slö....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0