Ändrade planer tror vi!

Vi myser o myser o magen växer o växer. I måndags var vi hos barnmorskan här i Sundsvall o mätte magen, lyssnad epå hjärtljud o pratade. Allting var väldigt bra o här i Sverige rekommenderar de tydligen alltid järntillskott vid graviditet men i Norge gör de inte det så hon sa jag kunde käka järn om jag vill. Men fortsätter nog som innan utan eftersom jag mår bra!

Igår blev det lunch på Skatan med syster o barnen o sen badade jag o E på Berga, eller jag badade i det ISKALLA VATTNET! Efter det fick jag så ont i bekkenet, jag tror Lillis (eller tjockis) böjar fixera sig nu...Han har legat med huvudet ner sista gångerna nu.... Det känns som någon mörbultat mig mellan benen o igår gick jag inte fint :)

Sen så slog E någon boll på Skottsund golfbana o jag satt o tittade på. Sen grillade vi hos bror o myste ute hela kvällen tills fotbollen började. Kom hem till Mamma vid 12 o sov! Idag blir det bad någonstans ev Tranis...får se! Vi pratade iaf igår om att ev stanna i Svall till den 15 ist då har jag varit här i 3 veckor o kommer hinna med det mesta! Så kör Pappsen hem med oss o stannar några dagar så kommer Bror m familj o hälsar på, vore så kuligt o få visa dem fina Oslo! 

Har fått en väldigt fin ring av min kära, en höggravidring!!!! Nu ska jag se en film sen väcka min kärlek som fick en del öl o vin igår.....

Kommentarer
Postat av: angelica

god morgon! jasså det kanske blir tranan idag, det funderar vi å på.... än så länge är det molnigt juh, men det spricker säkert upp! hoppas! händer ikväll då, gf lr? det ska vi =) puss, ses kanske sen då

2006-07-05 @ 09:40:17
Postat av: Sofie

bra !!!!!!!!!Men jag hoppas att du inte behøver din cykel nær du kommer =), gissar att du inte gør det. Nu har jag lunch, men den ær over. Ta hand om dig och hælsa sundsvall. Ses snartare æn jag trodde... =) puss

2006-07-05 @ 12:02:39
Postat av: Joss

Haha ja ingen tranan bara mys för oss! Kanske imorron! Ha så skoj ikväll vi har käkat Langos *jippie* o är nu i Allsta o ska se film o E ska se fotboll!

O du Sofie I dont need the bike! ;)

2006-07-05 @ 18:54:40
Postat av: Sofie

bra bra =), Kom på att jag kanske kan jobba utan att skatta, så jag och jon ska dra till tøyen och kolla på måndag. Det vore ju asbra om vi kunde tjæna under 30000 och då slppa skatten helt =) Hoppas hoppas, då behøver jag inte jobba lika længe som jag trodde... puss vænnen mys och njut av gfest och sol och bad., hoppas det ær fint i helgen då ska vi till standen. Några tips på bra stællen?
pusspuss

2006-07-06 @ 11:29:18
Postat av: Joss

ja men så kan ni nog få till det! Ja huk har du varit där? buss 30 till bygdöy från jernbanetorget, annars m bil en del ställen men jag har inte varit på de fina öarna, ni kan fråga på aker brygge o ta båt! puss

2006-07-07 @ 10:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0