Då är min prins i säkert förvar i min säng!!

Oj så mycket mysigare det är o va gravid o tjock med sin man bredvid, jag har nog inte fattat hur mycket jag saknat o han med :) Han kom iaf igår alldeles för tidigt, körde nog lite väl fort med gammelsaaben, stackarn utan AC i denna hettan. Han kom ut till Pallviken o där blev det pusskalas sen åkte vi in till stan o mammas lägenhet (hon kommer hem ikväll) o duschade o sen käkade vi på Waynes i stekhettan. Fotbollen va inte mkt o se men bara o hålla handen o mysa va härligt! Uffe o barnen var också med o Alice hade saknat bus med E det märktes! Sen hem o vilade o tvättade lite o på bio, Mission Impossible 3. Action action action, nästa gång blir det Beck. Sen orkar jag nog inte sitta på bio nå mer. Eivind är så faschinerad av rörelserna som ökat så mkt bara på en vecka, en rygg här, en fot där o reaktioner på mansröster o barn men framförallt på Eivind, han har saknat pappa!!! :) DUSCHDAGS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hello! Skønt att ni ær tillsammans. Jag och Jon ær ifrån varandra hela dagarna nu =(, men men abra ett tag. Jobbar min andra dag och jobbade øver igår. Hoppas jag får ut lite pengar nær jag drar hem i Augusti.

Snart ses vi igen .. Puss puss, ta hand om dig!
Har du inga bilder från senaste U-ljud? puss

2006-07-04 @ 11:48:44
Postat av: Joss

Hej stumpis! Vad kuligt ändå att ni får jobba o sakna varann hihi :) Nej jag har ju inget o skicka in den t datorn med, håll ut vi kanske redan är åter den 15 ungefär, pappa hänger med någon dag o sen kommer förhoppningsvis bror m familj o hälsar på! Då får du komma o kika på tjockisen i magen o mig hehe PUSS älskar dej!

2006-07-05 @ 08:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0