fotbollen v 35+5 i soffan

fotbollen v 35+5 i soffan


Kommentarer
Postat av: Sofie

PUssa på han från mig =)
Har varit hemma och varit sjuk idag =(.. JOn har varit værldens gulligaste och varit hemma med Jordgubbar, Godis, tidning m.m.Hoppas jag kan jobba imorgon..

PUssPuss
Oroa dig inte, tror inte det ær så många som ær lika førberædda som du och E darling.

2006-07-18 @ 18:56:18
Postat av: Joss

Nej men stumpis va jobbigt, hur mår du nu? Har pengarna kommit? TACK kænns skønt o høra, jag ær sååå trøttis efter akupunkturen strosar omkring som en zombie men ganska skønt! KRYA PÅ DIG! Puss hjærtat!

2006-07-18 @ 19:34:13
Postat av: Sofie

Ær på jobbet idag som en zombie...(eller hur det stavas) =) usch.. LÆngtar till 14.30.

Bara 2 veckor och 2 dagar kvar efter idag. Åhh va skønt.
Kommer bror idag??
puss

2006-07-19 @ 09:09:52
Postat av: Joss

japp de startar nu vid 10!! kom igen gumman du slutar snart :) du slipper va som mig på nätterna iaf gråta av hunger hehe PUSS

2006-07-19 @ 09:37:36
Postat av: Sofie

Mmm.. å andra sidan ligger jag vaken hela nætterna och hostar... Men førstår att det ær jobbigt att vara du just nu =)

Ha det så Kul med bror och gænget i helgen. Du kan ju høra av dig om du skulle få en stund øver. Blir nog kvar hær i helgen. Jon åker på Fredag kl 12...

Back to work..
Puss

2006-07-20 @ 09:03:10
Postat av: Joss

Stumpis då? Får du ngn medicin? Hoppas du är bättre o att du inte smittat Jon då :) du vet väl hur sånt smittar? ;) Ja jag hör av mig har knappt en sekund över haha barn är härliga o tar ALL tid! PUSS

2006-07-20 @ 23:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0