GODNATT!

Jag har idag äntligen fått min nya macbook, men en del inställningar ska ordnas bla program för o installera msn osv... Datorn är annars helt fantastisk m inbyggd kamera o massa skoj!

Mitt konto till hemsidan är inte heller som vanligt ännu men här kan ni se sommarbilderna så länge:web.mac.com/josefine.nordstrand

Idag var jag o käkade lunch med Gro Siri o Silje, jättemysigt på Sydöst o käkade god sandwich m bacon kyckling o massa grönt! Latte till det var super. Har hela natten o dagen haft värkar kynnere som man säger i Norge. Men det går bra.

Sen kom Eivind o hämtade mig o vi storhandlade fy *** va dyrt det är här, men bara o inse vart man bor o sluta jämföra med Sverige. Nu är frysen full iaf o jag lagade köttfärs o tomatpaj m sallad till Es mamma o bror. Jättemysigt m besök o vi fick 20 vackra rosor! Har en stor vas med dem på vardagsrumsbordet o vita vackra liljor i matsalen, FINT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0