Känslig?

Sovit som en kratta men vaken ändå o dricker välling nu. Vaknade av ett brr brr på golvet o kikade sms, Gro som jag umgås allra mest med som också ska ha bebis (28 juli) som jag var o käkade m igår är på sjukhuset. Hennes vatten gick kl 3.45. Jag har varit orolig o sovit dåligt, legat o tänkt att snart är det dags vad måste ordnas....


Galet, jag blir nervös, illamående, glad o glädjetårarna kommer nu... Sista dagarna har jag verkligen tänkt mkt på att det kan ske närsomhelst o hur spännande det kommer bli NÄR det startar o hur. Men jag har ännu många dagar kvar men ca 14 dagar innan den 19 augusti kommer jag börja vara nervös. Jag hoppas vattnet går eller vad som nu sker hemma, sen hinner vi packa i lugn o ro det sista, käka lite o vänta in värkarna tillsammans i vårt hem. Gro var så orolig att det skulle ske på stan eller ute men så skedde det hemma i lugnets vrå inatt. Så otroligt härligt snart får hon hålla sin lilla dotter...Sista gången jag såg henne med magen igår, konstig tanke...

Idag ska jag på IKEA o köpa en bäddmadrass tll vår extra gästsäng 90*200 o några tallrikar till. Sen på akupunkturen kl 13.15. Är så himla trött men mitt huvud funderar o tänker alldeles för mkt nu. Ska dessutom packa ner morgonrocken i nödväskan, köpa en amningsbh o en tandborste. Måste vara redo :)



Kommentarer
Postat av: Anna Söderström

Hej Jossan!
Fick tips från Sofie om din blogg, kul att läsa vad du pysslar med. Grattis till bebisen, hoppas allt går bra!!
Stora kramar Anna

2006-07-18 @ 15:14:44
Postat av: Joss

Tack så mkt :) Kram

2006-07-18 @ 18:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0