Lördag

Somnade om för första gången på länge! Jag vaknade vid 9 o kissade o satte mig m frukosten framför datorn. (Snart slipper ni mina kissdetaljer hehe, bara nu som jag är gravid som jag skriver sånt!) Sen så somnade jag om i Es famn mitt i en ond sammandragning o vaknade av en likadan vid 12. Tror att jag får dem ofta då jag måste kissa, kan det stämma? Någon annan som haft det så?

Nu har jag duschat o tänkte väcka prinsen som fått sovmorgon idag o se om vi ska promenera till Aker Brygge o käka lunch. Det är 23 grader idag inte lika varmt men ska klä mig svalast möjligast, bor gärna i mina nya mysshorts gick faktiskt till Mcdonalds i dem igår. Jag skrattade o sa det: Nu tror alla att du gjort en fjortis med barn Eivind, han log o sa att jag är världens bästa fjortis :)

Jag älskar den mannen...Nu ska han väckas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0