Sa ju det

tidigare men skriver igen, jag gör en normal bloggning o allt blir en klump på mammas dator, så ni vet! Jo kanelhistorien måste ju också berättas: Jag är sugen på risgrynsgröt på tub som inte finns o köpa i Norge ( jag va nära en gång men upptäckte i sista sekunden att det var fiskepudding, blää!) så ser jag att mamma ej har kanel. Vandrar till lilla butiken några meter bort vilket faktiskt gör ont nu börjar det bli tungt...*pust* Sen är den sommarstängd, stängde kl 16. Sätter mig i bilen o kör till konsum som alltid är öppet till 22, alla kryddor finns i hyllorna men inte kanel, bara på stång. Slut i burk o på påse var malen kanel.... Börjar bli väldigt illamående av o inget ätit sen lunch o kör argt till hemköp. Springer mot krddorna, ser att kanel på burk är slut, ingen på påse finns det VAFAN vem är det som köper kanel nu? Eller struntar butikerna i att köpa hem??! Hittar tillslut en kravmärkt dubbelt så dyr kanel, malen på burk! Nu ska jag sova o glömma denna dagen! Fast sol o strand m Angelica va myysigt :) E föreslog o köra 3 inatt, men nej nej säger jag i gryningen är alla älgarna ute o springer o vill hellre ha honom hit hel än trött o i farlig trafik. Den är alltid farlig, får ont i hjärtat då han kör så långt....men allt ska gå bra!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vad jag skrattar när jag läser om din kanelhistoria... Och idag får du äntligen träffa din prins :-)!

2006-07-02 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0