Vår fotbollsspelare?

Det har varit ett otroligt liv nu sista tiden i magen o det är så härligt o känna honom från alla håll o kanter. E njuter av o vara med o känna man hinner ju det så mkt mer när man är lediga ihop!! Idag startade dagen med att jag konstaterade att det var ännu en HET dag o skulle ner o möta Therese o Susanne med sin lilla Ida så det var skugga som gällde. Käkade goda langos o pratade i parken. SÅ mysigt o kul o träffa dem o bodde jag i Svall skulle jag gärna ha dejter lite oftare :) Även om man känner sig lite "dum" med magen då jag vet hur jobbigt det kanske är för Therese men jag kan ju inte riktigt trolla bort den...Men jag tycker det var jättekul iaf!

Sen åkte jag hem o fann Eivind vaken o färdigduschad så vi åkte hem till syster o babade i Östtjörn sen låg jag utslagen någon timme o bara andades...Har fått ont i halsen o jag tror ju det är pga gatufesten igår m alla ljud o värmen men nu när det gör så här ont känner jag att jag måste kolla upp det imorgon m ett halsprov så jag inte går o bär på någon bakterie. Vi va ju på gfesten igår till 1 men oj så mkt skojigare det va då man va "för liten" o full....

Imorgon går vi nog ner lite bara o myser med en glass på någon artist! Har suttit en del idag så borde egentligen röra mig men är så trött, åt god mat på Galtström o firade min systers man Uffes semester o sen såg vi Beck, väldigt bra! Nej nu är det sängen!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Det var verkligen mysigt att träffa dig oxå, och du behöver INTE trolla bort din mage... Den är supervacker :-)
Hoppas vi träffs igen!!

KRAMAR Therese

2006-07-08 @ 19:36:57
Postat av: Joss

Tack så jättemycket o snart har man den inte kvar, konstiga tanke! Ja mysigt va det! Jag kommer ju hem då o då :) O om du är i Oslo så bara hör av dig, undrebart mysigt där! KRAM

2006-07-09 @ 10:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0