Vecka 37+0 idag

Allt hos bm var bra, han ligger m huvudet neråt o jag hade gått upp till 77,1 nu. Får alltid komplimanger av Dr Winge så det är skoj o gå dit o så blir man ju glad att höra att allt är "normalt". Han frågade om jag känner mycket liv o det gör jag ju tycker jag, fast i värmen är han lite slöare o han rör sig annorlunda nu. Så det var som det skulle! Magen va 34 cm o hjärtslag 144.

Sen va jag o fikade lunch på Åpent bageri med viktoria, jättemysigt i en innergård m gott nybakat bröd o smör o marmelad! Drack en latte också, gör jag allt oftare nu förut kanske 2 ggr / mån nu kanske 3 ggr/v om jag fikar o lunchar m folk, är sååå trött annars!

Sen hämtade eivind oss o vi åkte ut på ett badställe på en ö som heter Ulvöya o där va det jobbfolk som alltid då vi badar :) Stannade någon timme o sen åkte vi hem o gjorde fiskisar o potatis o E är på pokerturnering ( typ 100 st som är med o fick sms nu att han är i finalen!) o jag somnade på soffan en hel timme efter en dusch, är så slut i värmen. Glömmer bort hur trött jag är tror jag ibland!

Imorgon ska vi iaf ha en heldag, promenera om inte för varmt, shoppa till Lillis ( Lammskinn till vagnen o Isofix), käka lunch o mysa! Skriva klart i röda boken om oss och sen får vi se va som händer! Är mest härligt nu o bara vara, kramas o längta tillsammans. Vi såg en liten dvd vi fick ifrån Pampers tror jag, om bebisens syn i magen o utanför o E tog mig i handen o vi kände den känslan bara vi kan få tillsammans just nu.... Vi ska.... Vi vill... Vi längtar.... Vi har skapat ett mirakel....

Det var en snutt om babymassage o E log stort då pappan på filmen masserade försiktigt , E är bäst på massage o det vore så härligt o se dem ha det som deras grej.... Mina prinsar betyder mest i världen vad som än sker! Den ena har jag runt mig varje dag o den andra 1 dm från hjärtat, hur kan man älska så mycket utan att ha mötts?! 

Kommentarer
Postat av: elinis

hej hjärtat! allt låter så underbart att jag blir riktigt sugen! jag tror ändå inte att jag på långa vägar kan fatta hur det måste vara för er!! Vad är det för röd bok som du skulle skriva i? Jag fattar vad du menar om min blogg. Ska verkligen skärpa mej! ;) hoppas ni har en mysig dag ihop! puss

2006-07-28 @ 14:00:55
Postat av: Joss

hej så söt du är gumman! röda boken är en bok vi köpt på ordning o reda som ska va en kärleksbok m klipp o bilder o texter om oss, vi har skrivit i den men ej klart! puss hjärtat

2006-07-28 @ 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0