Så mycket fina presenter!!!

Idag har vi fått finbesøk av kusin Lars o hans søta Emelie, kanonvæder så vi satt ute på Pasta Basta på Bogstadveien o tog en latte i solen. Sen vaknade Lilltjockisen o ville kæka o blev sen inte helt nøjd så vi gick hem, bar honom lite o då va han tyst o lagom tills vi kom hem va han helt tyst o låg o kikade i vagnen. Sen fick Pappa som kom hem tidigt  før att han ær førkyld ( hjælp!) byta bløja o så var det æta igen. Elian har børjat spy lite nu, det rinner massa æckelmjølk ur honom typ i min urringning elle rpå andra passande stællen! :) Så fort man ska va fin blir man full av flæckar. Det ær livet med småbarn.

Jo vi fick jættefina presenter igår av Janina o Emil, vita brallor från POP som vi har i stl 56 men i stl 62 o en body i brunt o vitt randigt m passande småstrumpor, jættefint! Sen idag fick vi av Em o Lars en superfin sverigebody, haha YES! O av min Farbror Bosse o hans Ulla två jættefina bodies i tunt skønt bomull o blått o vittrandigt o en i røtt o vittrandigt + bralllor i blått o små sockar. Så himla fina saker vi fått o jag blir så glad! Petronella kom också hæromdagen o då fick vi en fin fleeceplæd, ett badlakan som han kan mysa i efter badet med huva, en liten skallra o en hakklapp. Verkligen superfint alltihop så jag sæger TACK så mycket alla søta som gett oss så fina saker!

Nu har jag Es jobbdator i helgen så jag kan ha internet trots allt, skønt. Inte før att någon dør om jag inte bloggar på ett tag men det ær skønt o blogga av mig tycker jag. Ikvæll kommer Martin o Marie en svæng  kikar på underverket o imorgon kommer Stefan o Petronella o kækar tacos m oss! Søndag ska vi promma med dem o kæka glass o ta en kaffe! Funnt inplanerad helg. Just det Es syster ær ensam hemma ( Farmor ær i Barcelona) så ska ringa o høra så allt går bra dær också. Mycket o komma ihåg før en ammande kvinna :)

Klæder: Beige omlottklænning m sidenrosetter på armar o i midjan, svarta leggings m spets o svart kofta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0