duktiga killar!

ÅÅÅÅ så glad jag är!
Även fast jag får väcka en tungt sovande E då Elian vaknar o jag tänker att detta går inte utan mjölk så har det gått. Elian somnade av att E vaggade sängen eller honom o jag behövde inte kliva upp alls inatt. Känner mig superglad, vaknade med silikonbröst o hämtade klumpen i sin säng 6.44 o tog in honom till oss o myste!!

Nu ska jag röja sen igår, vi käkade jättegott: kött, potatisklyftor i ugn med rapsolja o havssalt. Stekta champinjoner o babyspenat + tomat, paprika o kronärtskockshjärtan i vitlök + bearnaisesås! MUMS! Sen ost o minilite rött vin till filmen Babel. Nu har vi två till filmer att se ikväll! Men först ska jag o AnnaStina till frissan kl 12 o slinga håret, klipper mig gör jag på torsdag. Sen ska vi hälsa på Bestemor som har jätteont i sitt knä. Stackars!!


Kommentarer
Postat av: AnnaStina

Sötis! Vad härligt för dig med en så bra natt! :-) Vi kommer till er vid 11.30 idag. Jag ska också köpa med mig lite lunch till frisören också ska jag ta med mig blader och myyysa..! Längtar till vi ses! och du - perfekt frissan väder idag ;-)
Kramis! :-)

2007-04-28 @ 09:08:47
Postat av: Nina

Härligt, ha en riktigt bra dag.
Kram

2007-04-28 @ 09:30:29
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: Syster

Kul! Bra jobbat Eivind!! Your'e impressing me - keep up the good work!
/Uffe hälsar att du är en riktig karl! (ha, ha)

2007-04-28 @ 10:22:45
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: elinis

Hej gumman, vad härligt för dej att du inte behövde kliva upp och en bra fortsättning får du genom frisörbesök!Jag vill se bilder sen. Nu när sommaren närmar sig så vill jag vara blond igen men det kan jag nog glömma! Nu ska jag ut i det härliga men kalla vädret!Puss

2007-04-28 @ 11:25:50
URL: http://elinis.blogg.se
Postat av: Suzanne

Härligt gumman!!
Kan man få recept på maten?? Lät sååå gott!
Puss

2007-04-28 @ 11:36:55
Postat av: josefine

tack!!!

Elin: jag är alltför blond o du är säkert superfin i mörkt, inte sett nån riktig bild på lääänge nu!!?
Puss

Suzanne: jag ska försöka komma ihåg det, inge svårt bara som jag skrev =) Köpte färdigmarinerat kött =) KRAM!

2007-04-28 @ 20:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0