Elian sussar....

Nu sussar vår skatt efter bad o gröt, E la honom medans jag fixade i köket. 
Han sover ännu, jag tror att det kommer vända nu, vi har bestämt oss för att köra stenhårt på att E tar honom om natten i helgen så han inte käkar upp mig o på måndag ska vi på helsestationen alla tre o träffa en dam som kan det här med sovande! Förhoppningsvis sover han redan bättre innan det!

Ser på Ann Söderlund som lagar mat nu o käkar geléhjärtan. Den här dagen blev supermysig, vi åkte på visning ( inte totalnöjda men men) o det är jobbigt samtidigt som det är härligt att planera framtiden tillsammans. Jag önskar att vi får leva o vara friska LÄNGE tillsammans!!!

Snodde denna bilden ifrån AnnaStina ifrån idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0