Girlpower!

168397-249

Idag hos frissan, nöjda tjejer!

Hemma hos AnnaStina! Lunch!!
Hemma hos Therese, Kristina bröllopslunch!
På Jacob Aal, champagne!
Hemma hos oss, Gros bröllopslunch!
Ansiktsmask o lunch hos mig!


Jag måste bara tipsa er alla gravida eller mammor: man har SÅ kul tillsammans om man träffar tjejer som också är gravida eller har barn. Jag tror kontakten är en SUPERviktig faktor till att jag ser mammalivet som lyx o underbar tid. Man får kärlek, tips, uppmuntring, förståelse för att nästan allt är normalt, mat i magen =), bebisarna får stimulans o MASSA mer får man men det kan jag inte lova alla såklart men jag vill TACKA alla mina underbara girls som jag hängt / hänger med! Jag o AnnaStina bor så nära o har ganska lika uppfattning om tillvaron, älskar shopping o att mysa med våra små, prata prata prata o massa annat så vi ses ofta o det är så HÄRLIGT!

Ashi o Monica, vi måste dejta i veckan som kommer!! Känner mig helt utanför haha ;)

Ni förgyller min tillvaro alla MAMAS!

Andra Mamas som jag känner också är med i mitt mammaliv är: Suzanne, Therese o Maria! Självklart alla Frognermammor men nu var det en stund sen vi sågs o så Gro som flyttat iväg + Siri som alltid är busy girl men vi ses väldigt sällan nu. Alla har sitt men att dela den tid man har o vill förgyller verkligen tillvaron. E fattar hur viktigt detta är för mig o det är så skönt!
Nog om det =) Är bara så tacksam!!

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Tack gums!!!

2007-04-28 @ 23:19:32
Postat av: jenny

hehe, trodde först att du hunnit med allt det som syntes på bilderna under dagen :)

verkar som att du har det urmysigt tillsammans med dina E och dina vänner under mammaledigheten

2007-04-29 @ 00:27:54
Postat av: josefine

:)

2007-04-29 @ 07:49:14
Postat av: Sara

Oj så många bebisar :) Men det ser riktigt mysigt ut måste jag säga!

2007-04-30 @ 10:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0