Härlig solskensdag!!

H?rlig solskensdag!!

Spontant mötte vi Monica o Nickolas, MYS! Prommade o fikade på Baker Hansen på Vika. Mumsig muslibulle o en russinbulle. Mitt huvud mår just nu BRA! Efter all sol som gör mig SÅ lycklig, härlgit sällskap + motion hjälpte. Sen en alvedon förstås =)

Jag bara NJUTER av att vara mammaledig o kunde tänka mig att alltid vara det, får skaffa barn hela tiden haha. Nejdå men lyxen att få vara så nära den man älskar SÅ mycket, möta vänner dagtid o att möta så många nya vänner + att man får vara UTOMHUS så mycket, kroppen mår ju så bra av det, inte av att sitta i en stil 8 timmar om dagen på jobbet.... Men jag ska iaf jobba 50% har jag bestämt. 



Kommentarer
Postat av: sophie

hej! jag läser din blogg dagligen och jag älskar den, din unge är hur söt som helst han kommer få många flickor att smälta i framtiden =)du skriver om ditt jobb ibland.. men vad du jobbar med har jag inte kommit underfund med ännu! får man fråga vad du jobbar med? kram.

2007-04-11 @ 18:24:49
Postat av: josefine

TACK!!!!!

Jag arbetar i Sesam.no ( finns i Sverige sesam.se) det har tidigare hetat Internettkatalogen.no o är annonse på internet för företag! Jag är porteföljeförvaltare ( arbetar med befintliga kunder! ) Älskar mitt jobb!kram tillbaka!

2007-04-11 @ 20:31:32
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0