Härliga besked

På sista tiden har jag fått så mycket härliga besked!

Jag är SÅ glad över alla fina fina mail o kommentarer jag får, bara för att jag skriver om mitt liv härinne. TACK TACK!!!!

Idag pratade jag med Fred om ringen igen o om ALLT klaffar så KAN vi kanske få ringen fredag eftermiddag. Det hade varit underbart. Det handlar om diamanter som ska komma i tid o vaxmodellen som ska stöpas som den ska. ÅÅÅÅÅ tänk om! Då kan vi hämta den fredag eftermiddag då vi kör upp till Bestemor som vi ska sova hos alla tre! Vi ska hem till Petronella o Stefan o dricka lite vin o då kan vi förlova oss då!!! Vore SÅ härligt i goda vänners sällskap, om vi får för dem =) 

Josefine: BUMS i säng!

Kommentarer
Postat av: miliz

godnatt!

2007-04-24 @ 23:16:18
URL: http://miliz.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Sötnos! Nu är vi hemma och hjärtat var såååå trött.. att flyga 20.55 med försening till 21.20 är inte så barnvänligt ;-) Men hon var en ÄNGEL.! Nu är jag lika trött som hon var så jag ska absolut lägga mig. Kanske vi kan ses i morgon? Vore mysigt! Ska bara checka en avtale (läkaren) jag har som jag inte vet om den är i morgon el. torsdag. Hoppas natten varit underbar och att du får en strålande onsdag!
Kramis! :-)

2007-04-25 @ 01:16:50
Postat av: m

Älskar din blogg & man blir glad av att läsa den.. & självklart får man babylängtan =)

2007-04-25 @ 06:31:24
Postat av: j

Hej älskar din blogg ,håller med ovanstående man blir så glad av att läsa den.=)

2007-04-25 @ 09:50:39
Postat av: mams

godmorgon,hur har natten varit? Sökt dig på tel. ang. kyrka o. övr. RING MIG

2007-04-25 @ 09:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0