Hej Mamma o Pappa!

Hej Mamma o Pappa!

Här är killen som skrattat o skrattat då vi var borta en stund, Farmor var så glad att hon fått låna honom o vi är så glada att vi har henne!!! Underbart härlig svärmor. 

Jag ska faktiskt njuta av att redan ha sett kvällens avsnitt av Desperate ( i Sverige på semestern =)) så nu är det GODNATTDAGS!

Dagens ögonblick: då Elian skrattar högt då E masserar hans lilla nakna kropp efter badet, LYCKA! + att få veta att jag snart har min ring på mitt finger, där den ska vara!
Dagens kläder: svarta leggings, svart v-ringad tröja American Apparel, grå ullklänning ZARA o ljusgul + svart sjal. Hundtandsjackan o Nikeskor. Är det någon som bryr sig? Annars skippar jag gärna denna dagens kläder =) 


Kommentarer
Postat av: Suzanne

Jag tycker att det är roligt!
Fast ännu roligare att få se bild på kläderna =)

2007-04-10 @ 23:29:19
Postat av: Anonym

Håller med Suzanne, det är roligt, men skulle vara ännu roligare med bilder :) Du har så fin klädstil.

2007-04-10 @ 23:38:38
Postat av: Anonym

Absolut! fortsätt! Tack för en jätte fin blogg. De är så härligt att läsa om era dagar

2007-04-11 @ 06:31:46
Postat av: Linnea

Hmm, mitt namn ville verkligen inte komma med:)

2007-04-11 @ 06:32:28
Postat av: josefine

Tack så mkt, kanske ska slänga in bild då! =)

2007-04-11 @ 07:58:37
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Tildis

Snälla fortsätt visa dagens kläder! En tillhörande bild är förstås toppen. Din klädstil är helt i min smak. Tack för all inspiration! Har precis upptäckt din fina blogg och nu tittar jag in dagligen; härlig läsning för en fd Sundsvallsbo som själv har en lillkille på 11 mån.

2007-04-11 @ 08:04:19
Postat av: josefine

Tildis: oj så kul o grattis till ditt underverk! vart bor du nu?

2007-04-11 @ 08:25:31
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0