Jag


Linne med spets benvitt, H&M, Tröja bruns Bazaar
Jag

Kommentarer
Postat av: Nina

Snygg du är, väldigt fin tröja.
Ha en bra dag.

Kram

2007-04-12 @ 10:54:19
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: Lina

Du har så härligt hår! Jättefint!

2007-04-12 @ 10:58:17
URL: http://linaisabelle.blogg.se
Postat av: Vici

HHej vännen! Vilken babig bild du lagt upp=) Söt tröja från brunsbazar. Kul att se vilka som läser din blogg, Verkar vara en hel del mammor, även en del unga som du=) Det är ju bra! Underbart väder idag, men ännu enn dag skall Viktoria spendera på biblioteket, jaja, längtar tills det blir helg. Kanske kan ta en lite prommis på söndag??Vi hörs iallafall...så duktig E är, ser ut som han kryper riktigt bra ju! Puss

2007-04-12 @ 10:59:26
Postat av: Suzanne

Superfina kläder gumman!!
Har glömt bort att svara på ditt inlägg "Vem är du??" o nu kan jag inte komma in på det inlägget. Men...

Suzanne snart 25 år.
Mamma till hjärteflickan Ida 1,9 och hennes Lillebror 2 veckor.
Studerar till lärare när jag inte är mammaledig och kommer från Sundsvall men har flyttat till hus i Matfors.

Ingenting du inte redan visste om vännen =)

Nu får du ta o skriva ner berättelsen om dig o Eivind, vi är nog MÅNGA som är nyfis på den ;o)

KRAM

2007-04-12 @ 11:46:55
Postat av: sofia i göteborg men skåning 34

Hej!
Hoppas ni har lika vackert soligt väder som vi har!!! Du en fråga kjolen/klänningen som du hade på dig den 27 mars både som kjol och klänning var hittade du den? Som du förstår kunde jag inte glömma den...Kraaaaam

2007-04-12 @ 13:48:48
Postat av: sofia i gbg men skåning 34

Hej igen!
Otrevliga jag som inte ger mig till känna;)...hur man beskriver sig själv. Får väl göra som ni andra: utbildad sjuksköterska men sjukskriven ska plugga till barnsjuksköterska t hösten(jobbade m äldre förut)Håller på mkt med teater vilket är det jag egentligen vill göra, ska ev vara med en film i så fall min första!!! HAr bott i Spanien i 3 år...och även i Norge Larvik och jobbat.Bor med min älskade Alfonso 4 månader en spansk vattenhund mitt allt min prozac!!!Älskar livet och mina nära och kära!Hmm var det allt?Svårt att skriva vem man är....Kram

2007-04-12 @ 13:54:16
Postat av: angie

du ser lite ut som Sofi från aftonbladet.. haha

2007-04-12 @ 14:05:23
URL: http://aija.blogg.se
Postat av: J

ojj vad fin du var i håret! doll!

2007-04-12 @ 15:02:54
Postat av: Lalla

Hej,

Såg nån bild på dej där man såg dina fantastiska ögon fransar... Vad använder du för Mascara?
Jag har använt MK mascara den som inte gav så mkt volym.. dessvärre vart jag inte hel nöjd men ska nog testa Volym mascaran från MK, har du nå tips månne ;-)
Är lite franstokig.. hihi Fina långa o böjda ska dem vara hihi

Ha en bra eftermiddag me familjen, Sonen din är så söt!
Kram kram

2007-04-12 @ 15:17:05
Postat av: baby

Sött!

2007-04-12 @ 16:13:27
URL: http://voljeti.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad fin bild :D
Skriv din åskit om döden i min blogg

2007-04-12 @ 17:36:12
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Linda

Har Bruns Bazaar ngn hemsida månnetro?

2007-04-12 @ 18:36:53
Postat av: josefine

Nina: tack o detsamma!! kram
Lina: oj tack!
Vici: hej sweetie, ja det är jättekul att se vem det är som kikar in, du kikar in då o då BRA =) På söndag hinner vi inte, så mkt just nu sen lugnar det ner sig I promise! Söndag = visning + resa iväg inför kickoffen ( vi åker en dag tidigare) om jag får nån lucka så ringer jag! PUSS du är DUKTIG som läser o jobbar!
Suzanne: så bra att du svarade ändå =) KRAM o grattis Lillebror som är två veckor idag!!! Snabbt tiden går!
sofia i gbg men skåning 34: TACK! Det var H&M, köp den!!! kuligt att veta, o skoj att du bott i Norge! =) ps. vi hade en underbar soldag idag =)
angie: nejdå!
Lalla: jag hade kanske såna extentions då? Jag har faktiskt inte testat MK mascaran ännu, skäms på mig =) Men den ska vara bra! Återkommer då jag testat med bild! o TACK!!!!!! kram
J: oj, tackar!
baby; tac!
Linda: hmmm sök på google, nu ska jag natta trött kille!!

=)


2007-04-12 @ 18:54:54
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0