LÅNGFREDAG

Vakennatt, Elian kräktes lite o sen var det vaken, pilla i pappas näsa, ligga klarvaken emellan oss, amma o amma o amma o amma, jag gjorde allt för att han EJ skulle käka men var nog hungrig efter att magen tömts.... Vi överlevde ännu en natt iaf =) Mysig frukost o sen lek o mys härhemma.

Nu är E o Ingemar på tekniska museet o sjöfartsmuseet o vi fixar hemma, ska strax ut med vagnen o jag packar smått. Just det, Elian var förkyld inatt snorig o tjock i halsen o hostade men det var som bortblåst imorse....

Bio o mat var LOVELY! En flaska vitt o plankstek innan Beckfilmen. Underbart att komma ut bara vi två.
Kläder då: nya tigerjeansen mörk tvätt, svarta pumps i mocka med öppen tå, rosa o brunt linne, svart kofta, rosa sjal + svart sjal o svart trench. Nya bruna 2handväskan.

Dagens kläder: svarta leggings, den gula korta klänningen med öppen rygg ( PÅSK =)) o svart kofta.

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Påskoutfiten låter otroligt snygg vännen, den bara måste du lägga in kort på sen när du kan!
Idag ska vi till min mor o käka påskmiddag, ett litet mysterium hur 17 st ska få plats i hennes 2:a på dryga 50 kvm... Men det blir mysigt o roligt, och jag ska få visa upp min lilla son för de i familjen som ännu inte sett honom =) Lillebror ska få ha gula byxor idag, han får vara vår lilla påskkyckling =)
KRAM

2007-04-06 @ 13:04:18
Postat av: Caroline

Härligt att höra att ni har det så bra i Malmö! Ska ni stanna där över påskhelgen med? Hoppas Elian mår bättre! Ska bli kul att se alla foton sen när du får tag i din sladd.

GLAD PÅSK!
Kram

2007-04-06 @ 13:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0