På rätt väg!

Hur mörbultad jag än är då Elian kl 6.30 alltid slår upp sina två blå så är vi på rätt väg. Mindre mat på natten o mer sömn åt oss alla. Jag är nästan tröttare än innan men måste komma i säng senast 23 har jag kommit fram till! Komiskt att han vaknar samma klockslag varje morgon o kryper runt mellan oss i sängen, ÄLSKAR mina E!!

Tror inte han åt något inatt faktiskt, jo kanske vid 5. O vi ska nog klara att lägga honom 20 i framtiden också som vi gjorde igår, skönt att ha honom vaken den extra timmen om man tex ska bort på middag. Eller bara att E får träffa honom den extra timmen varje arbetsdag, det är mycket värt! Då sover han ca 20-5 o sen till 6.30!

Idag har jag massor att fixa, bank, mäklare, MaryKay, se på diamanten! Bara skojiga must dos!



Kommentarer
Postat av: mams

lycka till med allt det roliga!

2007-04-10 @ 08:09:13
Postat av: AnnaStina

Godmorgon sunshine! Ja, tänk att de vaknar så exakt samma tid varje morgon de små. Här är det strax efter 07 som gäller så nu leker hon på golvet nybajsad ;-) och väntar på mat.. Bäst att skynda med det nu.! Åååå vad spännande att du ska se på diamanten idag!! :-) Det är myyyys! Vad är det för hus/lägenhet ni sett? På Ekeberg? Nyfiken! Kram! :-)

2007-04-10 @ 08:19:46
Postat av: Anna

Hur stor sten vill du ha i ringen?

2007-04-10 @ 08:26:08
Postat av: Lalla

Låter som en jätte härlig dag trots massor att göra :-) Hoppas det går bra!
Ha de Gött
Kram Kram

2007-04-10 @ 08:35:50
Postat av: Caroline

Åh vilken skojig dag! Ringen är vi nog många som är nyfikna på! :) Hoppas på en bild men det är jag nästan säker på att du kommer slänga in en så fort du kan :) Lycka till på banken!

Kram

2007-04-10 @ 09:22:30
Postat av: Suzanne

Godmorgon vännen!!
Vilken ROLIG dag du/ni verkar ha framför er!
Håller med om att det är komiskt att de små nästan alltid vaknar samma tid om dagar, nätter o mornar. Det är som att de är små inställda Skalman´s allihopa =)

Lillebror är rejält förkyld han så vi ska på BVC idag kl 15 för en första vägning efter utskrivningen osså skulle de kolla o lyssna lite på honom. Håll tummarna för oss att allt ska gå bra.

Jag har försökt att amma utan mellanlägg inatt så idag har jag ont i bröstvårtorna, AJ...men jag hoppas att det går över och att han lär sig suga bättre snart så jag slipper sår!

KRAM vännen!!

2007-04-10 @ 09:38:12
Postat av: Nina

Va skönt att nätterna börjar ordna sig, det låter som du kommer få en riktigt rolig dag med massa roliga saker.
Kram

2007-04-10 @ 09:45:22
URL: http://ninisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0