Påskmiddag

Nyss ätit underbar påskmiddag, stek!!! Nu ska vi snart göra oss klara så Lilleman kan sussa i bilen, spännande att se hur det går, det ska gå bra!!

Dagen idag blev jättemysig, jag o Mormor o Elian gick på stan, solen sken o vi satt på en uteservering o drack latte o åt lax till lunch, Elian sov i vagnen hela tiden o vi strosade i butiker. Storshopping på Espirit åt Mormor, hon förstod inte riktigt att det ska vara tighta jeans men resultatet blev fint tycker jag!! Jeansen blev ett annat märke, vi shoppade på Åhléns, jag hittade en kort jeanskjol!

Önska oss lycka till på resan hem så ses vi imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Johanna och Viggo

Ha en underbar hemresa nu! Det är skönt å komma hem även om det känns jobbigt att åka! Lycka till med lillkillen!

2007-04-06 @ 19:18:57
URL: http://freewebs.com/vovvenviggo/
Postat av: Sara O.

Jag önskar er en riktigt trevlig hemresa!! Lycka till :)

2007-04-06 @ 21:09:27
Postat av: Josefine

Tack snälla!!

2007-04-06 @ 21:41:54
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0