Segproppsmorgon

Oj så skönt att kunna ligga i sängen o sova, vakna o höra mina E  vardagsrummet. Elian kom in o käkade mjölk o sov med mig TVÅ gånger o han som bara brukar sova en gång före 12. Jaja trött efter de timmar han missade igår tror jag nog. Nu hickar han i mitt knä o jag känner att det är dags att byta blöja =) 

Jag har duschat, E får besök av Martin o de ska jobba lite med en grej o jag o E tar nog oss en tur ut i vagnen. Sen kommer JESSICA hit vid 16, MYS!!!!!!

Nu: blöjbyte, torka håret o småsminka mig lite. Concealer, rouge, lite mascara o lite gloss blir det idag, känns som en sån dag =) 

Dagens ögonblick igår var när jag o Elian myste i sängen, vi hade SÅ mysigt på morgonkvisten!
Kläder igår var: Tiger mörka stuprör. rosa linne, vit långärmad tröja med knäpning i bröstet, vitt smalt skärp o grå kofta + rosa/vit sjal!

Imorgon får jag min jacka, Mormor har lämnat den i Lund nu hos Janina. TACK!!!! Behövs nu när det är lite kallare ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0