SOver sött!

SOver s?tt!

Vi slängde oss iväg till t-banan, jo jag sprang snabbt med vagnen o kände att mina nikeskor ÄR bra =) Vi hälsade på bestemor på jobbet ( helsestation) o var inom den öppna barnehagen, hon är SÅ stolt över honom o det är så härligt att se!

Sen gick vi tur hem till Bestemor o lagade pastasallad med pesto o så kom hon hem o åt med oss o myste, sen kom Dad o vi åkte bara vi två o kikade på ring o diamant, det blir några fler än jag tänkt o jag har designat vigselringen närtan helt klart, ååå som det kommer glittra! De är så duktiga, VI DESIGN!

Nu är det lek o mys här hemma!

På bilden sover Elian i Bestemors säng efter vagntur.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0