Tankar o funderingar...

Jag la mig senare än tänkt igår, hamnade inne på ett änglaforum om mammor som mist sina barn. E säger, läs inte(jag gråter mycket o han tycker det är så obehagligt ) men jag känner så fruktansvärt mycket med dessa mammor som varit med om livets bästa o värsta upplevelse. Den största kärleken till sitt barn o mardrömmen att barnet inte längre lever. Tänker SÅ mycket på er, det finns INGEN mening med att sånt sker. 

Sen låg jag o tänkte på jantelagen inatt, att de som skriver elaka kommentarer ÄR avundsjuka eller elaka, jag VET att det finns många som tycker denna bloggen är så mycket JAG. Men det är min blogg om mitt liv, jag skriver inte för någon annans skull o jag är stolt, glad o tacksam över det jag har! 

När det gäller änglamammor så har jag en väninna som är en FIN o UNDERBAR änglamamma, jag tänker nästan VARJE gång på henne då jag lägger upp en bild på Elian. Hon är så söt o säger hur fin han är o frågar hur vi mår. Hur orkar man? Jag skulle vara så arg på livet o att jag inte fick hålla i mitt barn o se det växa ( kan inte ens föreställa mig saknaden o hur ONT det måste göra) o jag skulle göra allt för att hon skulle få pussa o krama på sin son. 

Oj nu kryper Elian här, han är såååå duktig!!!



Kommentarer
Postat av: maria/spillis

Va fint skivet :-D. Massa kramar till er

2007-04-29 @ 09:20:23
Postat av: mams

Jag blir varm av dina tankar gumman!Du är så go.

2007-04-29 @ 09:44:54
Postat av: milla

du skriver alltid så vackert, så personligt...din blogg e bäst!

2007-04-29 @ 19:57:30
Postat av: Gunilla

Det är alla föräldrars mardröm...

2007-05-01 @ 18:37:51
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr
Postat av: Owdo

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2008-02-13 @ 02:12:56
URL: http://owdo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0