The story....del 1

Jag o E jobbade ihop våren 2005 o sen var det sommarlov! Jag var singel då jag kom tillbaka ifrån en galen sommar i Sundsvall. Härliga veckor då jag bara myste med tjejerna o såg Alfie o trivdes med singellivet. Mitt ex hade varit otrogen med en tjej ( en kyss) o efter det blev det aldrig detsamma igen. Så: ta ingen skit tjejer =)

Jag o E var ute med jobbet på latter ( stand up ställe) Vi hade aldrig pratat men då min tjejkompis var på besök i Oslo så mötte vi han + massa andra ifrån jobbet ute på party. Hon satte sig vid honom o var ganska på o han var ganska full ( hon med =)) Jag blev lite irriterad, fattade aldrig varför men jag hade nog halvtråkigt samtidigt som jag tyckte att jag faktiskt varit lite smådum o inte pratat med den där killen som sålde väldigt bra o verkade småkaxig ( är han INTE). 

De kysstes faktiskt då han lovat mig att följa henne hem eftersom jag åkte hem före henne o hon var ny i stan. Så han kom hem till mig med henne o i min soffa kysstes de lite o han lånade min laddare till mobilen så han kunde ringa en taxi. Jag fastnade i tröskeln i mitt sovrum med min häl i en spik, AJ! haha komiskt. Dagen efter fikade de o sen åkte hon hem igen. En av mina underbara girlies som idag har en toppenkille!!!!

Åter till den kvällen på Latter som var några veckor efter denna kvällen. Jag kände att han var väldigt intressant, vi stannade bägge två kvar o tog några öl trots jobbdag dagen efter. Alla försökte att dra ihop ett gäng o för att gå vidare o vissa gick o de tjatade o tjatade att ALLA måste hänga med. Vi var smått förlorade i varandra.

Gick då alla andra gått hem till ett ställe bara han o jag o drack ett glas vin, klockan var mycket o vi gick mot taxistationen. Han åkte hela stan runt för att lämna mig hemma först.... köpte mat där jag bodde o vi gick hemåt mot mig o han käkade upp den o vi pratade o pratade, inget annat! Jag var så imponerad över honom, hans engagemang, positiva attityd o han var ju så snygg, en riktig man! I soffan satt vi o klockan 5 sa jag att nu måste jag verkligen sova, han sov bredvid mig i sängen i sin kostym, jag skrattade o sa att du FÅR ta av dig den jag är inte rädd men nejdå gentlemannen vaknade i honom. ( I efterhand säger han att han kände då att det skulle nli något seriöst)

Kl 7 väckte jag stackars E o han tog en taxi hem o duschade, bytte om o hämtade bilen. Sågs på jobbet o mailade en del den dagen. På kvällen bestämdes det att vi skulle slappa o käka o se film ihop. 


Forts följer.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh fortsättning Jossan, Nu nu :-) Vilken prinses-saga!

2007-04-13 @ 21:25:02
Postat av: Rebecca

åh!

Jag har faktiskt alltid undrat hur ni träffats, spännande!

2007-04-13 @ 21:29:25
Postat av: Suzanne

Gud så roligt gumman, ser fram emot fortsättningen!!

2007-04-13 @ 21:30:49
Postat av: Ida

Jag ser också fram emot fortsättningen.
Du gör ett väldigt bra jobb med din blogg.
Vad har du läst på gymnasiet och hur kom det sig att du flyttade till Norge? Vore också kul att veta..Spännande..=)
Trevlig helg!

2007-04-13 @ 21:39:48
Postat av: Tessan

Ja man hittar prinsarna där & NÄR man minst anar det.. :)

2007-04-13 @ 21:48:14
URL: http://tessies.blogg.se
Postat av: Josefina

Åh vad spännande :)

2007-04-13 @ 21:54:30
Postat av: Helena

Vad mysigt det låter. Ser fram emot fortsättningen =) Ha en bra kväll!

2007-04-13 @ 22:19:24
URL: http://misshoneypie.blogg.se
Postat av: Kicki

Det låter ju hur mysigt som helst mötet mellan er två!!

2007-04-13 @ 23:12:03
Postat av: Erica

Men gudans vad spännande detta blev nu då ;-) kollar som sagt varje dag men skriver ej så många kommentarer *ler*...

2007-04-13 @ 23:24:32
Postat av: Sara O.

Gud vad spännande!!Jag ser verkligen fram emot fortsättningen!!!
Ha d bäst :)

2007-04-13 @ 23:31:39
Postat av: Caroline

Åh, instämmer med de andra - så spännande! Jag har läst din blogg sedan hösten 2005, lite sporadiskt då och då bara (inte alls som nu)och tyckte med att du haffat en riktig snygging!

Faktiskt är det så att min M, var lite med min tjejkompis också innan vi två blev tillsammans! :) Något man bara kan skratta åt idag men ibörjan kändes det lite knepigt..

Ser fram emot fortsättningen!
Kram

2007-04-14 @ 00:09:12
Postat av: Anonym

åh, blev helt rörd när du skrev att han sov med kläderna på för att han kände att det skulle bli seriöst. Vilken tur du har. Han är ju Riktigt het också =)

2007-04-14 @ 11:14:43
Postat av: Emma

Så himla sweet!

2007-04-14 @ 13:33:37
Postat av: mini

Det där med att han sov i kostymen och kände på sig redan då att det var något seriöst på gång, det stämmer mycket överrens med hur min älskling gjorde och i efterhand har berättat om första gången vi sov tillsammans... =) Hoppas det betyder något bra med tanke på hur fint ni har det!

2008-11-04 @ 23:47:40
URL: http://detbrinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0